Cayman nieuw model / Zijn hier eigenaars ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Cayman nieuw model / Zijn hier eigenaars ?

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Graag even checken wie hier reeds rijdt met het nieuwe model van de Cayman.
    Ik heb de indruk dat er nog maar heel weinig van deze auto zijn verkocht, of vergis ik me.

Aan de eigenaar(s),
    Wat zijn uw ervaringen met de auto ?
    Heb je gekozen voor de 2.7 of de 3.4 en waarom.
    Wat is je gemiddelde verbruik.
    Welke optie’s heb je op de auto aangekocht en waarom.
    PDK of manueel ?

Sportieve Groeten.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • aZP8Zpn_460s.jpg
      :salut: 8)

[quote=”S2″ post=162415]Daarom dat de GT3 enkel met PDK geleverd wordt 😉 (omdat die qua handling toch niet alles is 🙂 )

Al met PDK gereden?[/quote]

@S2
        : nee, ik heb nog niet met een PDK gereden. Heb een 968 tiptronic gehad. Ik weet dat dat appelen met peren vergelijken is, maar hoe goed die PDK ook is, het blijft een ‘automaat’. En dan mis ik de handelingen ( met handen en voeten) die je wel moet doen met een handbak.
        En die GT3 heeft een PDK omdat dat sneller is zeker…
        Maar ieder zijn goesting hé…

Welke optie’s denk je dan te nemen ?

Ik heb op dit moment een 997 S en ben aan het overwegen deze weg te doen voor een Cayman S 8)

Reden?
            Wel:
            1) Veel voordeliger in VAA dan een 911, een 911 is haast onbetaalbaar geworden door DiRupo & Co
            2) Alle testverslagen welke je leest spreken er over hoe goed de nieuwe Cayman wel is

Dus why not? OK, je hebt geen 911 maar so what? Het is toch de fun aan het stuur dat telt niet?

En je blijft met een Porsche rijden hoe dan ook 🙂

Greetz,

Plumber

@PatB : LOL

PB

@Mush

:mrgreen:

verkiezingscampagne is duidelijk begonnen 😈

De kruistocht om iedereen te proberen overtuigen van het grote gelijk doet me hier een beetje aan denken…

:mrgreen:

Voor de PDK twijfelaars:

:happy: ik zat net hetzelfde te denken een paar dagen geleden bij “Post hier foto van je huidige porsche”. weinig of geen selfies tussen het geposte beeldmateriaal. 😉

Pffff alle Porschisten zijn ouwe snokkers

Hij zal een slechte heup/knie hebben 8) :engeltje:

Allez jong, die gast moet alleen wat sturen … da’s toch niet meer autorijden 😉

@Cayman
                              PVI : Mooie Toyota GT86 heb je !!!!!!! Ge gaat die toch niet wegdoen ?????

Als ik een Cayman aankoop is het zeker met PDK.
                                Kijk eens even naar dit filmpje.
                                http://www.youtube.com/watch?v=uqnQa72v2OM
                                Deze persoon rijdt een trackday met een Cayman/PDK.
                                Tijdens het filmpje zie ik hem geen enkele keer zelf schakelen met de flippers aan het stuur.
                                De PDK schakelt volgens mij dus steeds op het juiste moment tijdens deze rit.
                                En als je zin hebt kan je uiteraard toch zelf schakelen met de flippers, stuur loslaten hoeft dus niet. Uiteraard, smaken verschillen.
                                PS. Wat een mooi geluid ook, is het niet..
                                Sportieve Groeten

Echte mannen rijden met een lada niva, gestookt met wodka

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.