Cayman S 3.4 70000 Km met onderhoudshistorie

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Cayman S 3.4 70000 Km met onderhoudshistorie

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • S2

Heb je hem daar overgelaten bij aankoop van een Turbo? …. foto’s?

Nu wel 😛

S2

zeer mooie cabrio maar zinnen staan echt op een Turbo, zelfs mijn vrouwke is er zot van dus …….

S2

Het verhaal van PatrickB en mijn ex-turbo kan je HIER lezen 🙂

Ik heb nog steeds de jou welbekende Cabrio, die ook nog te koop is 🙂

En ?? wat heb jij dan nu staan ? en dat die andere daar gelukkig mee is kan ik geloven was dan ook een zeer mooie.

Zou inderdaad in de eerste plaats voor een manuele willen gaan. Hou je hier zeker van op de hoogte.

S2

Voor de mijne ben je net te laat, daar is iemand anders van het forum nu heel gelukkig mee 😉

Maar wel een goede keuze hoor zo’n 996 Turbo.

(Wel met een manuele nemen hé en die Turbo zetels zijn ook een must 😉 )

Hey S2,

Bedankt, en vind hem zelf ook nog steeds héél mooi hoor maar heb mijn zinnen gezet op een 996 Turbo en mijn vrouwke vind dat er dan wel één moet gaan dus ….. 😥 maaaaaaaaaaaaaaar……krijg wel iets moois in de plaats :driver:

S2

Blijft een heel mooie Cayman, Alex. Veel succes met de verkoop!

996 Turbo of 997 Turbo?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.