Cayman S first drive

Home Forum Porsche Links Cayman S first drive

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • Welkom enrico. We zijn benieuwd…

[quote=”Luke”:37yg4q4j]wow! laat ns horen. Specs? Optielijstje etc …. ❗ 8)

en welkom hiero 😉 [/quote]

Wagen is klaar(gebouwd )maar moet nog bij dealer afgeleverd worden.

Gaat om Cayman S
        Optie’s
        Metaalkleur; Artic silver
        Volledig lederen interieur in speciaal leder Cocoa
        Voorruit met donkere kleurstrook
        Bi-Xenon en koplampsproeiers
        PASM
        Chrono plus sportpakket
        Shortshifter
        Carrera S 19″velgen
        Wieldoppen met gekleurd embleem
        Verwarmde zetels
        Snelheidsregelaar
        Automatische Airco
        Net voor bagage ruimte
        Sportstuur 3 spaken effen leder
        Telefoonmodule voor PCM
        “Bose”audiosysteem
        PCM
        Tapijten porsche leder omrand
        Zelfdimmende spiegels en regendetector
        Porsche logo op hoofdsteunen
        Dit zal het zowat zijn 😉
        En toekomstgericht nog een sportuitlaat(TUBI)

wow! laat ns horen. Specs? Optielijstje etc …. ❗ 8)

en welkom hiero 😉

[quote=”Setakira”:1zov4ia8]http://cars.msn.co.uk/carreviewshome/fdporschecaymanoct05/

Heeft er al iemand ééntje?
            Misschien extra type toevoegen op forum voor deze wagen?[/quote]

Reageer misschien een beetje laat .
            Maar ik ben in blijde verwachting van eentje 😉

Anoniem

daar kan ik je in volgen maar dankzij dit fenomeen heb je ook dat er enthousiatelingen toch de kans krijgen met hun droom rond te rijden.

Ik vind dat Porsche de laatste tijd een beetje “uitverkoop” aan het houden is. En ik vind dat spijtig.
                Vroeger was een Porsche iets exclusiefs, je had maar een handvol modellen en een “nieuw” model van bvb. de 911 kwam er pas na een jaar of 8, nu kan je geen boekje openslaan of er staat wel een nieuwe Porsche in.
                Langs de ene kant is dat goed, want je hebt nu een gezond bedrijf, maar langs de andere kant vrees ik voor het gevaar dat Porsche “mainstream” zal worden en meer neigen naar BMW en Mercedes, terwijl Porsche vroeger meer neigde naar de super sportwagens a la Ferrari en andere exoten. Ik vrees er dan ook een beetje voor dat mensen die iets exclusiefs willen het merk de rug zullen toekeren.

De Cayman is meer dan een gesloten Boxter hé

Bij de Cayman gaat het vooral om prestaties en rijgedrag.
                  Deze heeft een zeer grote chassisstijfheid wat de rijeigenschappen ten goede komt.

Bij een cabrio is dat nu eenmaal niet te verwezenlijken.
                  Dit is dan ook het nadeel van alle cabrio’s…

Je moet de cayman situeren tussen de Boxter en de 997…

Anoniem

[quote=”911-lover”:2r439tqi]Het clienteel van bvb de A8 , BMW7 , Mercedes CLS en andere sporteve vlaggenschepen denk ik 😉 [/quote]

inderdaad, maar ik bedoelde de cayman. Die zit zo ergens tussen boxter en 997 dus denk ik zo van, of je koopt een 997 zonder opties als uw budget te klein is of je koopt een full option boxter bij kleiner budget ( of een povere boxter bij klein budget) (of een cabrio van ’88 bij mijn budget 😕 wink: )

Die panamera vind ik niet zo mooi, net als de cls trouwens.

De prijs is idd vrij hoog van de cayman en wat die diesel versie betreft hoop ik echter dat ze niet die van VW er in leggen. Ik heb nog niet horen vertellen van die diesel maar ik denk niet dat hij er komt.

Luc

Is ook vooral op zakenmensen gericht.
                        Die nemen wel eens klanten mee… of familie…

Als je nu Porsche wil rijden en je hebt ruimte nodig is er enkel de Cayenne, en niet iedereen is fan van een jeep.

Ik had zelfs het vreemde gerucht gehoord dat ze er ook een diesel in zouden leggen !

Ze hebben die nog liggen van hun tractors hé 😉

Das waar ook, daar is op dit forum geen topic van: de Porsche Tractor Diesel ?

Het clienteel van bvb de A8 , BMW7 , Mercedes CLS en andere sporteve vlaggenschepen denk ik 😉

Anoniem

Ik vraag me af wie daar zit achter te wachten, je hebt al de keuze tussen een 911 en een boxter elk in ikweetniethoeveel combinaties (S, 2 S, 4 S , turbo, GT3 ,cabrio of coupé, …)
                            Welk nieuw clienteel denken ze daar mee aan te trekken?? Ik vind het wel een schone auto maar dan eerder als opvolger voor de nieuwe boxter of zo maar om nu nog een nieuw model te maken ?

Die Vier deurs Porsche is de Panamera

[quote=”Setakira”:1j0b1fd6]http://cars.msn.co.uk/carreviewshome/fdporschecaymanoct05/

Heeft er al iemand ééntje?
                                Misschien extra type toevoegen op forum voor deze wagen?[/quote]

Oeps,en ik dacht dat de cayman een nieuwe 911 was met 4 deuren.Wat is dit dan?De opvolger van de boxster?

Dat is spijtig , gisteren was het nog te zien 👿

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.