cayman s test model 2009

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman cayman s test model 2009

• Maker
    Discussie
  • test van cayman s op planet porsche [http://www.planetporsche.net/news-items/30578-2009-cayman-s-review.html]

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • wijze woorden 😆 😆 😆

[quote=”ericbullet”:2o27qau4]spijtig dat men 3148 euro moet betalen voor de pdk-bak en dat alleen om het verbruik omlaag te krijgen,naar het schijnt moet het wel plezant rijden zijn maar het blijft een automaat.
        volgens mijn bescheiden mening beleeft men nog altijd meer plezier aan manueel schakelen[/quote]

Klopt. Heb vroeger 993 automatic gehad, en rij nu enkele maanden met Cayman S, rijdt véél plezanter handgeschakeld.
        Sportwagens moet men handgeschakeld kunnen “berijden” volgens mijn bescheiden mening uiteraard… Luxe wagens als bmw 5 heb ik liever automatic.

spijtig dat men 3148 euro moet betalen voor de pdk-bak en dat alleen om het verbruik omlaag te krijgen,naar het schijnt moet het wel plezant rijden zijn maar het blijft een automaat.
          volgens mijn bescheiden mening beleeft men nog altijd meer plezier aan manueel schakelen

Ben de nieuwe Cayman S PDK zelf al eens gaan testen en ik moet zeggen SUBLIEM!
            Vooral de sport en sport-plus knopjes zijn me bij gebleven!
            Verschil met de huidige Cayman S was opmerkelijk, maar volgens mij kwam dit vooral door die extra knopjes 🙂 )

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.