cayman te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop cayman te koop

• Maker
    Discussie
  • cayman 245pk
    bouwjaar 05/2008
    56220 km
    grijs metalic-cayman s velgen-lederen zetels + verwarming-aut.airco-sound plus-parkeersensoren.
    1.jpg

alle onderhoudsfacturen aanwezig,groot onderhoud gehad.
    prijs 26500
    geintresseerd:PM

Attachments:
    • 2.jpg
    • 3.jpg
    • 4.jpg
    • 5.jpg
    • 6.jpg
    • 7.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • verkocht, *slotje

0

De cayman heeft in alle generaties telkens iets meer pk dan de overeenkomstige boxster, wat zijn hogere positionering in de markt en hogere prijs zou moeten rechtvaardigen, ondanks dat hij goedkoper te maken is dan een boxster.

(maar we zijn een te koop topic aan het vervuilen…)

0

Op mijn inschrijvingsbewijs staat 235kw / 320 pk (2010 Cayman S).

0
          Ive

boxster S heeft 280 pk, de 987 versie. (die heb ik) en de facelift versie hervan (vanaf 2009) heeft 310 pk
            Voor de cayman zijn dat dezelfde waardes.
            Alleen in Duitsland liggen de pk’s nog iets hoger

0

[quote=”mark986″ post=193501]Cayman heeft altijd 211/245pk, de S altijd 295pk! Dit van 2006 tot 2009 bij de facelift. Dan had de gewone versie 265 tov 310pk bij de S versie.[/quote]

Is het geen 320pk voor de Cayman S en 310 voor de Boxter S?

0

zou wel eens de mijne kunnen geweest zijn. zelfde velgen in ieder geval.
                succes met de verkoop.
                IMG_2225.jpg

0

krijg de zotste prijzen,vooral van handelaars die hier even een goede zaak willen doen.
                  onze vrienden uit nigeria zijn ook van de partij,grapjassen.

0

Cayman heeft altijd 211/245pk, de S altijd 295pk! Dit van 2006 tot 2009 bij de facelift. Dan had de gewone versie 265 tov 310pk bij de S versie.

0

dat zou kunnen, die van mijne maat is een 2006 en heeft 295 pk, maar aan de post te lezen zijn het gewoon de S velgen

0

Sorry te snel gekeken, ik dacht eigenlijk is het prijs..Maar helaas, ben op zoek naar een goede 2006 (S) met 295pk..

0

Ik gokte op een schrijffout, maar die van 2008 hebben maar 245pk ipv de 295 pk bij de 2006-modellen?
                          Ben alleen maar aan het kijken geweest voor een 2006 vandaar..

gr

0

[quote=”mark986″ post=193490]245pk (staat in de openingspost)[/quote]

er staat cayman S velgen 😉
                            de auto die hier te koop wordt aangeboden is geen S versie

0

vriend van mij heeft cayman S, is een 3.4 met 295 pk, en dat gaat echt meer dan vooruit :driver:

0

245pk (staat in de openingspost)

0

Al een tijdje op zoek naar een Cayman S! Maar is dit een 245 of 295pk? :relaxman:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.