Cayman vervangen door Carrera 4

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Cayman vervangen door Carrera 4

• Maker
    Discussie
  • Dag,

Zondag wordt mijn Cayman S permanent vervangen door een 2009 Carrera 4 997.2. Ik koop de C4 bij Porsche München, Cayman wordt aldaar overgenomen.

Voornaamste specs van de C4: basaltzwart/zwart leder, PDK, Sport Paket Plus, PASM, Sportuitlaat, Schuifdak, tempostat, verwarmde zetels, PCM.

Zodra ik de auto heb en zodra ie gedetailed is zal ik enkele foto’s posten.

Ik heb drie jaren genoten van de Cayman S en doe ‘m eigenlijk met spijt in het hart weg. Waarom? Tja, noem het de magie van het getal ‘911’…

Groet,

X

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 54)
  • PB

Mooi resultaat! :first:

Bedankt ! Ben zeer tevreden van het resultaat.
        Is BB6 niet hetzelfde als BBS ?

Knap resultaat :first: :first:

Prachtwagen ! :applaus: De Reinier verkoopt ook veel BB6 wheels. (zouden van horen zeggen van goede kwaliteit zijn ? )

BBS CH-R met Michelins PS2 ondertussen geplaatst. Met alle lof voor Reinier van http://www.givawheels.nl in Moergestel (NL).

quote=”mark986″ post=101143]ik vind de rode band net héél mooi!
                Knappe wagen! Eventueel ook een teaser van het interieur :lol:[/quote]

Dinsdag worden de BBS CH-R geplaatst. Ik zal nadien enkele vergelijkende indrukken posten mbt Cayman S en C4

Enneuh, hoe is dat nu. Zo’n 997 tov Cayman S ?

mooi, proficiat en veel rijplezier :driver:

Goed nieuws. De BBS worden volgende dinsdag geplaatst (in Olland). Zal zien om morgen een fotoke van het interieur te forceren.

XXX

Sehr Shöhn das Deutches Stahl :respekt: Mit reflector :respect2:

PB

[quote=”Mushroom” post=101168]De relectorbalk is op een 997 niet zo nadrukkelijk aanwezig als op een 996 natuurlijk.[/quote]

Dat stamt nog uit de tijd dat de Oost Duitse fietsreflector fabrikant
                          in financiele moeilijkheden zat, die tijd komt gelukkig nooit meer terug … :happy: :mrgreen: :happy:

De relectorbalk is op een 997 niet zo nadrukkelijk aanwezig als op een 996 natuurlijk.
                            Ook de 991 zal precies eerder een soort sticker hebben ipv de kloef plastiek die de achterkant van de 996 4S siert.

Reflectorbalk :first:
                              Zeer knappe bolide :respect2:

Prachtkar .
                                Van harte gefeliciflapstaart :relaxman: :relaxman: :relaxman:

ik vind de rode band net héél mooi!
                                  Knappe wagen! Eventueel ook een teaser van het interieur 😆

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 54)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.