Cayman vervangen door Carrera 4

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Cayman vervangen door Carrera 4

• Maker
    Discussie
  • Dag,

Zondag wordt mijn Cayman S permanent vervangen door een 2009 Carrera 4 997.2. Ik koop de C4 bij Porsche München, Cayman wordt aldaar overgenomen.

Voornaamste specs van de C4: basaltzwart/zwart leder, PDK, Sport Paket Plus, PASM, Sportuitlaat, Schuifdak, tempostat, verwarmde zetels, PCM.

Zodra ik de auto heb en zodra ie gedetailed is zal ik enkele foto’s posten.

Ik heb drie jaren genoten van de Cayman S en doe ‘m eigenlijk met spijt in het hart weg. Waarom? Tja, noem het de magie van het getal ‘911’…

Groet,

X

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
    • Ik moet toegeven dat ik eerst ook niet wild was van die rode reflectorband, maar ‘in het echt’ valt het eigenlijk best mee en geeft het cachet aan de auto.

Ik wilde per se een ‘4’ omwille van de bredere kont en niet zozeer omwille van de vierwielaandrijving.

De originele velgen zijn qua vorm niet mis maar wat klein (18 duims): er ‘moeten’ m.i. toch minstens 19 duimers onder zo’n sportwagen. Gezien ik bij de Duitse Porsche garage waar ik de auto kocht geen deal heb kunnen forceren mbt andere velgen, ben ik zelf op zoek gegaan en ben ik bij de BBS CH-R beland (ik wilde geen Porsche velgen om de auto wat exclusiever te maken). Dit zijn betaalbare alternatieven; mooier zijn bv de HRE P40 maar die zijn te duur vind ik. De BBS CH-R zijn achteraan maat 12×19 dus dat past mooi bij de bredere kont.

PB

Ja dat is zeker niet mis ! :respect2:

[quote=”Funny” post=101075]Prachtig ,die reflectorbalk maakt het !
          Porsche kwam er maar mee op de proppen bij de Mk2 ,maar is schitterend .
          Stel je voor een 996 4s zonder dit ?[/quote]

Een vriend van mij het het toch laten schilderen op zijn Targa Mk2 🙄
          Dus niet iedereen is er fan van zo te zien…

Wat een prachtige wagen! Proficiat en veel plezier ermee. De huidige velgen mogen er ook zijn wat mij betreft.

[quote=”Funny” post=101075]
              Stel je voor een 996 4s zonder dit ?[/quote]

Prachtig ,die reflectorbalk maakt het !
                Porsche kwam er maar mee op de proppen bij de Mk2 ,maar is schitterend .
                Stel je voor een 996 4s zonder dit ?

Woorden schieten te kort :respect2:

Dank voor de applauzen 😀

Deze week worden normaal gezien BBS CH-R velgen geleverd. Wanneer geplaatst, post ik enkele foto’s.

:applaus: :applaus: :applaus:

😯 8) :applaus:

Proficiat

Alvast proficiat gewenst met de overgang naar de 911.

Waar is de foto gebleven 😐 ?

Proficiat ,prachtig met die brede kont .

Ja waarom verandert iemand van wagen ?
                                Waarschijnlijk omdat je op een gegeven ogenblik de wagen door en door kent .Misschien ook omdat je vroeger een beperkter budget had .Eens een andere rijbeleving wil hebben, zelf uitgekeken bent op een interieur .
                                Veel succes en veilige kilometers .

Proficiat!!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.