cd wissel

• Maker
    Discussie

• PM

[hide]Misschien een rare vraag maar is het mogelijk om met de originele pcm met cd wisselaar, vanuit de wagen te wisselen tussen de verschillende cd’s. De wisselaar zit vooraan. Wagen is een 996 4s van 2003. :hail: [/hide]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • :first: :first: :first:

0
        PM

[hide]Ik zou een PDK kopen in het vervolg…. :happydance: [/hide]

0

:happy: :happy: :happy:

0

Nee, de TA rijders :happy: :first:

@PM
              : ik veronderstel dat dit vrij eenvoudig is. Zitten er uberhaupt CD’s in jouw wisselaar?
              Als ‘t niet voor de hand ligt vrees ik dat jouw wisselaar het loodje heeft gelegd en je daarom niet “ziet” hoe ‘m te gebruiken.

Dan, slightly off-topic…
              Binnenkort, on a forum near you…

Help!!
              Ik kocht een Porsche en als ik gas geef gebeurt er niets. De auto blijft gewoon staan. Ook vraag ik me af waarvoor de stok hierboven op de foto dient?! Wie kan me helpen??? :mrgreen:

0
              PM

[quote=”DST” post=253375]Ja natuurlijk, maar die gasten rijden dan ook wel met ne 996
                Van een 997 rijder mag je al iets meer verwachten :engeltje:[/quote]
                [hide]dus als ik uw logica mag volgen zijn de 993 rijders oenen? :engeltje: [/hide]

0
                Wim

Is een keer googelen kan ook verlichting geven.
                  Tegenwoordig zijn alle handleidingen van alle merken te downloaden 💡

Is zelfs al zo erg dat ik laats de leverancier van een nieuw product belde om me te delen dat er geen gebruikershandleiding bij zat.
                  Ik werd nog net niet uit gelachen door de telefoon. 👿
                  Moest het maar van internet laden, was voor milieu en papier en zoiets dergelijks.

0
                  PM

[hide]helaas enkel in het Italiaans…[/hide]

0

heb je geen handleiding ?

0
                      PM

[quote=”deepee” post=253351]uiteraard, wat is anders het nut van een wisselaar in de kofferbak?[/quote]
                        [hide]en heb je toevallig enig idee hoe dit moet? [/hide]

0

Or fatter …

Voor

Kelly-kelly-clarkson-1418914-1911-2000.jpg

Na

rs_634x1024-150817132735-634_Kelly-Clarkson-Las-Vegas-JR-81715.jpg

0

Eerlijk? ik had geen idee 😳 😳 😳

Doet mij denken aan die keer dat ik met mijn kettingzaag terug ging naar de winkel omdat de ketting niet wou draaien en de verkoper even aan de hendel tikte en de beveiliging afzette :engeltje:

What does not kill you, makes you stronger

0

Ja natuurlijk, maar die gasten rijden dan ook wel met ne 996
                              Van een 997 rijder mag je al iets meer verwachten :engeltje:

0

Bones is niet alleen, ik zag dezelfde vraag eerder deze week passeren op een 996 Facebookgroep :up:

0

zet den deze maar bij de gevleugelde uitspraken

0
                                  Wim

@Bones, dit meen je toch echt niet die vraag hè. 🙄

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.