Centercaps voor 997 (987) Turbo velgen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Centercaps voor 997 (987) Turbo velgen

• Maker
    Discussie

• S2

Is er hier iemand die “per ongeluk” nog een setje centercaps over heeft voor 997 Turbo velgen en ze wil verkopen?

Of een goed adresje weet waar je deze kan vinden? (Behalve bij een OPC)

De mijne zijn zeker niet kapot, maar de “chroomlook” begint af te pellen aan de randen.

Dus “chroomlook” center caps, geen alu of zwart 😉

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • Yep,

je vind wel wat op 2dehands.

Of ze allemaal origineel zijn durf ik niet te zeggen.

uit eigen ervaring weet ik wel dat de centercaps waar achterin “made in italy” in staat en de partnummer begint met 7PP60……. van goede kwaliteit zijn.

ik had ooit ook zo’n setje van aliexpress en het gekleurd porsche logo was gewoon een sticker die er begon af te komen na 1x carwash 😯

Opletten die setjes van alibaba, na twee jaar zijn ze afgeschenen. Ik heb er onlangs op 2hands, nog in originele porsche doosjes, gevonden voor 50€.

Op aliexpress zijn er setjes te vinden voor 10 euro, doe er nog 2 euro verzending bij en als je een paar weken tijd hebt, ben je goedkoop gediend. Meeste sets die hier bij ons verkocht worden (bvb bij bandencentrales, 2dehands of ebay) zijn ook maar zo’n kapjes, maar dan met woekerwinst.

K

Hoi S2

Ik heb nog een nieuw setje center caps met gekleurd logo in het chroom te koop. Diameter is ongeveer 76mm dus normaal passen deze op je velgen. Vraagprijs 60 EUR.

Mvg
              Jer

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.