Centerlock sleutel 997 GTS

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Centerlock sleutel 997 GTS

• Maker
    Discussie
  • Hallo

Heb momenteel een 997 gts staan bij me thuis van dewelke de wielen zouden moeten gedemonteerd worden voor dieptereiniging langs de binnenkant. Echter kan ik de centerlock sleutel niet vinden in de wagen. Iemand die me kan bevestigen dat deze aanwezig is en waar ik die kan vinden? Deze morgen gebeld met iemand van RS motors Ingelmunster en volgens deze man werd de wagen geleverd met een centerlock sleutel aan boord.

Alvast bedankt.

Mvg Olivier

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Niet vergeten fotos te plaatsen he 🙂

Daarnet de oplossing gevonden! Blijkbaar moet er inderdaad een sleutel aanwezig zijn (heb de uitsparing gevonden in de koffer) maar de sleutel is effectief niet aanwezig. Ik denk dat hij nog bij de vorige eigenaar zal liggen 🙁

Nog geen oplossing gevonden dus Olivier?

[quote=”Ghost” post=205237]Best de klant bellen denk ik dan.
            Misschien heeft die de sleutel gewoon thuis liggen.[/quote]

Klant is op de hoogte. Heeft de wagen pas recentelijk aangekocht.

Best de klant bellen denk ik dan.
              Misschien heeft die de sleutel gewoon thuis liggen.

[quote=”René” post=205228]Onder de mat in de koffer? daar zit bij mij alle tools…[/quote]

Onder mat niet gevonden. Enkel herstelkit, sleepoog, enkele sleutels en schroevendraaier..

Onder de mat in de koffer? daar zit bij mij alle tools…

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.