Cento Miglia 18 augustus

Home Forum Porsche Uitstappen Cento Miglia 18 augustus

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Ik heb mij alvast (opnieuw) ingeschreven, zowel als sponsor, maar vooral als rijder – duur of niet, opbrengst gaat idd naar een goed doel & organisatie is TOP met leuke behendigheidsproefjes onderweg. Niet enkel Porsches, maar diegene die weg is van exclusieve bolides, kan die dag z’n hartje ophalen :driver:

[quote=”911addict” post=129823]Inderdaad, duur ritje :bounce: .
        Ze zouden beter in de leer gaan bij Cedric, wat die voor € 65 allemaal uit zijn hoed tovert op de West-Oost rit is andere koek : ontbijt à volonté, middaglunch, cavastop, diner met aangepaste wijnen en uiteraard een schitterend roadbook en een goodybag :applaus: :first: ! Neem daar een voorbeeld aan Cento Miglia.’T kan natuurlijk ook zijn dat Els Tibeau zo duur is… 😀 .[/quote]

+1

Vrij duur .De meeste ritten of Rlc’s die worden georganiseerd door het forum of haar leden zijn tegen kostprijs of wordt er geld aan toe gestoken .Deze organisator heeft een hoop sponsors en toch ! 🙄

Voor mij is het de derde keer dat ik meedoe.

De organisatie is steeds top en vergeet vooral niet dat de inkomsten voor het goede doel zijn. 😉

viel ook effe omver….zal zijn omdat het “Miglia” in de titel heeft :wtf:
              daar pas ik dan liever voor, kan je makkelijk een héél weekendje voor weg in de eifel

Woow… 210 euro om met ons tweetjes als het ware in mijn eigen achtertuin te rijden? Ik denk het niet, of, Els Tibau moest bij mij komen zitten.

Mmmm, toch maar niet, gaat me waarschijnlijk nog veel meer kosten op’t einde. 🙄

Inderdaad, duur ritje :bounce: .
                  Ze zouden beter in de leer gaan bij Cedric, wat die voor € 65 allemaal uit zijn hoed tovert op de West-Oost rit is andere koek : ontbijt à volonté, middaglunch, cavastop, diner met aangepaste wijnen en uiteraard een schitterend roadbook en een goodybag :applaus: :first: ! Neem daar een voorbeeld aan Cento Miglia.’T kan natuurlijk ook zijn dat Els Tibeau zo duur is… 😀 .

Done! :salut:

Duur ritje wel 😕 😯

Kan iemand van de moderators dit bij uitstappen zetten?

Alvast bedankt.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.