Centr vergrendeling !!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Centr vergrendeling !!

• Maker
    Discussie
  • [i]Een vraagje ,van de morgen een ritje gedaan ,blokje effe warmrijden ,de wagen in de garage zetten en de auto sluiten met afstandbediening op sleutel ,de wagen hoor ik vergrendelen pinkers gaan tweemaal aan ,dus das normaal en dan snel zo een kort tut ‘tje ( is dat wel normaal ? ) ik dacht dat dit wil zeggen dat de wagen niet volledig is afgesloten,( deur niet volledig in slot of kofferbak enzenz !!! wie weet daar het fijne van onder ons 😉

Ps ; alles was goed dicht

Grt Boxster.[/i]

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Lol 😆 😆 ik geef daar zelf geen antwoord meer op weet ge 😆 sorry hoor maar echt als ik over alles een stukje moet gaan schrijven dan kan ik niet meer werken.

Luc

[quote=”WB”:osqyzxb1]Is bij mij inderdaad ook steeds de middenconsole die net niet goed dicht gedaan is.[/quote]

😳 en heb het eens nagezien ,en ja hoor ook niet goed in het slot pffff !!waar ne mens niet allemaal moet op letten he ,alvast bedankt voor de tip 😉

Mvg Boxster 8)

Hier nog een ! 😳

yep, hier ook de middenconsole 😈

WB

Is bij mij inderdaad ook steeds de middenconsole die net niet goed dicht gedaan is.

Ook het bakje van de middenconsole ❓

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.