Centrale vergrendeling boxster werkt niet

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Centrale vergrendeling boxster werkt niet

• Maker
    Discussie
  • Gegroet allen,

Ik heb sinds kort het probleem dat men centrale vergrendeling niet meer werkt (boxster 986) Het lichtje licht nog op (batterij is ook nog maar net veranderd) maar hij doet verder niks. Kan de wagen wel nog manueel sluiten. maar telkens als ik de wagen open ‘tuut’ de wagen 2 x (als je snachts ergens vertrekt niet bepaald prettig)

Doordat het feestagen zijn nu zijn er niet veel P dealers open…

‘Googelen’ heeft ook niks opgebracht.

Als iemand een eventuele “herprogrameringscode” heeft ofzo

Dan hoor ik het graag.

Bij voorbaat dank voor een réspons.

& aan allen prettige feesten
    & een jaar vol porsche plezier

Groeten Thomas

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • [quote=”knoet”:2fqmtyqj]is de 2 maal korte tuut niet eerder een signaal dat ergens ‘iets’ niet goed gesloten is?

bij mij haperde het slot van de naftbak eens waardoor de cv ook wat kuren kreeg[/quote]

& heb je er iets aan gedaan, zoja wat? of heb je nu nog steeds kuren met je cv ?

Hmmm strange ken dat “verschijnsel” wel maar bij mij is dit slechts één ‘tuut’ en dat is als bijvoorbeeld middenconsole niet dicht is.

strange iemand anders nuttige tip?

grtz

WB

Twee x “tuuten” 😆 , doet de boxster inderdaad als er iets niet goed afgesloten/dicht is. Dit kan ook middenconsole of achterklep koffer zijn. Maar ik dacht dat hij dat doet als je afsluit en niet als je vertrekt??? Dat verschijnsel ken ik niet….. 😕
          Wim

is de 2 maal korte tuut niet eerder een signaal dat ergens ‘iets’ niet goed gesloten is?

bij mij haperde het slot van de naftbak eens waardoor de cv ook wat kuren kreeg

Edit:

Mijn reserve sleutel werkt ook niet dus dat is ook geen tijdelijke oplossing.

Dit ter info 😉 )

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.