Chasisnummer op een geheime plaats?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Chasisnummer op een geheime plaats?

• Maker
    Discussie
  • Er heeft mij gisteren iemand wat wijs gemaakt (volgens mij toch een kenner),
    blijkbaar staat er ergens op een geheime plaats een chasisnummer gedrukt bij iedere porsche?
    Weet iemand waar dat zou kunnen zijn?
    Ik luister even naar de antwoorden en vertel dan straks wat men mij heeft wijs gemaakt :happy:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”raychem” post=184985]
      Iemand die dat kan bevestigen?[/quote]

was al 2x vermeld 🙄

zit rechts van de asbak onder het leer

DSC055651285964908.jpg

Ik was dus bij Oldtimerfarm in Aalter dit weekend en daar maakte men mij wijs
          dat je het chasisnummer kon terugvinden achter de asbak?
          Iemand die dat kan bevestigen?

bij een pre 89 911 onder de uitsparing van de radio (sierstuk dashbord loshalen)
            bij een 964 staat er een nummer onder de hoedenplank aan het achterraam

nummers komen niet overeen met chassinummer maar zijn wel op te vragen bij porsche

PB

Dit schoot me ook nog te binnen bij de oudjes soms de 2 laatste cijfers van het VIN nummer in je deuren en motorkap. 😉

PB

Zo ver ik weet (ooit eens gelezen, nooit zelf achter gezocht) zijn er idd enkele plekken waar je nummers (VIN en Assembly) kan terug vinden.
                Dit kan zo wel handgeschreven zijn (Assembly nummer) als in de vorm van een sticker of ingeklopt zijn.
                Onderaan je radioframe, tussen de zetels in de buurt van je versnellingspook (onder luikje kruiskoppeling) en blijkbaar ergens op/in je schuifdak gedeelte. 😉

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.