Chauffeurs gezocht voor Miss Coast !

Home Forum Porsche Uitstappen Chauffeurs gezocht voor Miss Coast !

• Maker
    Discussie
  • Beste Porscheliefhebber,

Ook dit jaar gaan we de finalistes van Miss Coast een onvergetelijke dag bezorgen.

We zoeken 15 vrijwillige mannen met een Porsche die de passagiersstoel vrijhouden voor een jonge finaliste.

Die dag krijgen de meisjes een verwendag waarbij wij voor de verplaatsingen in stijl zorgen.

Plaats van afspraak : Wellington Golf Oostende
    Wanneer : zaterdag 3 augustus, 17u00

Deelname gratis voor de chauffeurs.

De aantal plaatsen zijn beperkt en vlug ingevuld. Als je erbij wenst te zijn, graag spoedig een bericht terug.

Ook je partner kan meekomen. De organisatie van Miss Coast zorgt voor een shuttle.

Voor de bijrijder/partner wordt een bijdrage gevraagd voor het diner.

Inschrijven liefst via : https://www.facebook.com/events/367219413391957/

Tot binnenkort.

Met sportieve groeten,
    Katja & Alain.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 84)
    • Gratis af te halen brief waarmee je met 2 personen naar de finale kunt gaan in Oostende aanstaande zaterdag.
      Wie wil naar de vleeskeuring?

[quote=”Rufie” post=140241]Dat wil je niet weten :engeltje:
        Iemand die alles doet voor de dames ?[/quote]

Is dat dan een “Slaafje”?

Dat wil je niet weten :engeltje:
          Iemand die alles doet voor de dames ?

rufie
            wie is die toffe gast op de grond bij de missen :respekt:

Van wie was die GT3 RS? Ik heb net dezelfde in schaalmodel 😀

Bedankt voor de foto’s .
                Mijn Miss was nog maar 15 jaar maar eerlijk gezegd al heel Mature . 😉

Was opnieuw een leuke avond !

Le plus que je bois, le plus qu’elles sont belles :-)…

Voilà, ook een selectie foto’s online gezet. je vindt ze op mijn pagina :
                  https://www.facebook.com/GoodTimesInMotion

(ook zonder facebook account te bekijken)

Bedankt voor jullie ondersteuning tot de volgende editie !

Greets,
                  Rufie.

[quote=”Rufie” post=138337]Nochtans, ik vond dat er toch mooie meisjes bij waren. Foto’s zijn dikwijls anders dan in het echt…[/quote]
                    +1
                    Sommige waren wel nog erg jong, misschien (?) wel te jong voor een miss-verkiezing. De kandidate in mijn auto stond dan weer met beide voetjes in het (beroeps)leven. Was dan ook de oudste van het lot.
                    Aangezien we +/- in dezelfde sector werken, was er meteen een gespreksonderwerp. 🙂

en foto’s geven natuurlijk niet weer wat iemand live ziet met wat alcohol :drink: .
                      Ik heb toch ook al slechter gezien dan wat er hier op foto staat.

Nochtans, ik vond dat er toch mooie meisjes bij waren. Foto’s zijn dikwijls anders dan in het echt…

Kwaliteit vd Miss’en gaat er precies ook niet op vooruit

Het is het innerlijke dat telt, en wie weet is dat wel in orde 😀

De kerel op de voorlaatste foto hield zijn vrijgezellen avond….
                            Was een gezellige dag met een toffe miss,er zullen vast nog veel mooie foto’s volgen.
                            Heb gisteren al een foto gezien op iemand zijn camera van een bh die op een gt3 spoiler hangt maar ga niet zeggen wie het is 😀

Kwaliteit vd Miss’en gaat er precies ook niet op vooruit…weeral fun genoeg en ikke maar werken!

Wel eentje gezien die mij aanstaat, ze is waarschijnlijk een beetje bedeesd want heeft rode oortjes…

Kwaliteit vd Miss’en gaat er precies ook niet op vooruit…

maar eentje gezien die mij aanstaat, ze is waarschijnlijk een beetje bedeesd want heeft rode oortjes…

Zeer aangename en gezellige kennismaking met de gisteren aanwezige forumleden!
                                  Bedankt voor het toffe onthaal. :up:

Met dit zomerweer was het een geslaagd initiatief.

Attachments:
                                  • IMG_3122.jpg
                                  • IMG_3126.jpg
                                  • IMG_3133.jpg
                                  • IMG_3131-sized.jpg
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 84)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.