Chauffeurs gezocht voor Miss Coast 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Chauffeurs gezocht voor Miss Coast 2015

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

De organisatoren van Miss Coast wensen ook dit jaar met RUFIE samen te werken voor hun Glamourday.
      Met onze Porsches geven we een extra cachet aan de finalistes hun feestelijke avond.
      Ben je vrij zaterdag 25 juli ?
      Ben je vrijwilliger om een paar uur chauffeur te zijn voor één van de finalistes ?

De exacte route is nog niet bekend, maar zal in de lijn liggen van de andere jaren.
      Deelname is gratis voor de chauffeurs. Tevens is er een gratis diner voorzien.

Je partner is evengoed welkom.
      Er wordt voor vervoer/shuttle gezorgd voor de verplaatsingen.
      Voor de bijrijder/partner wordt een bijdrage gevraagd voor het diner.
      De prijs en het menu zijn nog niet bekend. Prijs zal rond de 35 euro liggen.
      Dit wordt rechtstreeks met Miss Coast op de avond zelf afgerekend.

Er zijn nog een paar plaatsen over
      Als je erbij wenst te zijn, graag zo spoedig mogelijk inschrijven.

Verdere info en inschrijving : http://www.rufie.be/miss-coast-2015

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 119)
      • zijn er nog plaatsen over Rufie?

Hey Rufie, mail goed ontvangen!
          Had wel nog een vraag; is er een bepaalde dresscode of is het helemaal niet zo formeel? 😉

Hey Rufie, mail goed ontvangen!
            Had wel nog een vraag; is er een bepaalde dresscode of is het helemaal niet zo formeel? 😉

Hoi hoi,

alle deelnemers zouden daarnet een mail moeten ontvangen hebben met een briefing.
              Check het eens aub. Indien je niks ontvangen hebt, misschien ook eens kijken in de spam-folder.

Wij hebben er al zin in !

Groeten,
              Rufie.

Hoi hoi,

alle deelnemers zouden daarnet een mail moeten ontvangen hebben met een briefing.
                Check het eens aub. Indien je niks ontvangen hebt, misschien ook eens kijken in de spam-folder.

Wij hebben er al zin in !

Groeten,
                Rufie.

[quote=”Monza” post=207297][quote=”PDS” post=207265]Sorry Rufie ….

Ik ga het toch maar laten passeren, niet direct iets voor mij !

volgende keer misschien als je nog eens iets anders doet ;)[/quote]

Je weet niet wat u mist 🙂
                  Zeer leuk !! hé René[/quote]

idd, plezante middag/avond! Ik kan niet wegens in het buitenland maar moest ik thuis zijn was ik erbij! 🙂

Voorgaande edities met veel plezier mee gereden, maar dit jaar toch een andere prioriteit rond deze periode die zich niet exact laten plannen…

[quote=”PDS” post=207265]Sorry Rufie ….

volgende keer misschien als je nog eens iets anders doet ;)[/quote]

Je weet niet wat u mist 🙂
                      Zeer leuk !! hé René

PDS

Sorry Rufie ….

volgende keer misschien als je nog eens iets anders doet 😉

[quote=”Rufie” post=206536]Haha, denk niet dat we tijdens enkele forum meeting met misses rondrijden 🙂

Mannen,

vorig jaar was er ook al zo een idee om eens iets ludieks te doen onder de mannen.
                          Misschien kunnen we parallel een Mister Porscheforum houden ?
                          Ons verkleden volgens een thema ?
                          Ook met een lintje lopen ? 🙂

Als iemand goed idee heeft, laat maar horen ![/quote]

Gaan de dames dan de chauffeur van de dag verkiezen met quoteringen op: uitstraling/presentatie/originaliteit, rijgedrag, hoffelijkheid/gentleman? Dan moeten ze wel telkens met een andere chauffeur meerijden.

De ‘presentatie’ ligt dan in de originaliteit: bv. STIG-outfit, bejaarde, man in uniform, dragqueen, clown, bodygard, werkman, sinterklaas, zwarte piet, toerist, wielrenner, supporter, ….. wees creatief.

Rufie, als organisator ben jij aan zet.

ps: ik had gemaild maar ik weet niet of ik nu ingeschreven ben?

Prima Herman, staat genoteerd.

Dag Rufie,
                              Count me in.
                              Ik regel de inschrijving vanavond.

Tweemaal meegedaan en mooie herinneringen aan 🙂
                                Helaas met een pana is dat niet zo tof of het moet als een soort bezemwagen zijn 😀
                                En de plannen voor nog 911 hebbeding erbij zijn weer even opgeborgen.
                                (nu terug naar Italiaanse paarden aan het rond kijken).
                                En helaas maar die datum is al bezet 🙁

Ook ingeschreven !

Klopt, in Finland…

image-21.jpg

Die achteruit lopen hebben daar de mond van vol…

Omgekeerde bestaat ook

image-22.jpg

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 119)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.