Chauffeurs gezocht voor Miss Coast !

Home Forum Porsche Uitstappen Chauffeurs gezocht voor Miss Coast !

• Maker
    Discussie
  • Beste Porscheliefhebber,

Ook dit jaar gaan we de finalistes van Miss Coast een onvergetelijke dag bezorgen.

We zoeken 15 vrijwillige mannen met een Porsche die de passagiersstoel vrijhouden voor een jonge finaliste.

Die dag krijgen de meisjes een verwendag waarbij wij voor de verplaatsingen in stijl zorgen.

Plaats van afspraak : Wellington Golf Oostende
    Wanneer : zaterdag 3 augustus, 17u00

Deelname gratis voor de chauffeurs.

De aantal plaatsen zijn beperkt en vlug ingevuld. Als je erbij wenst te zijn, graag spoedig een bericht terug.

Ook je partner kan meekomen. De organisatie van Miss Coast zorgt voor een shuttle.

Voor de bijrijder/partner wordt een bijdrage gevraagd voor het diner.

Inschrijven liefst via : https://www.facebook.com/events/367219413391957/

Tot binnenkort.

Met sportieve groeten,
    Katja & Alain.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 84)
    • Over 2 weken is het zover, de Miss Coast 2013.

We zijn met 20 chauffeurs. Iedereen moet normaal gezien een berichtje gekregen hebben van mij.
      Een mail met laatste briefing komt nog. Ik wacht nog op de laatste details van de organisatie.
      Hopelijk zijn alle misses aanwezig, zodat elk een kandidate kan vervoeren.

Tot gauw,
      Rufie.

I think I can handle it, no? :lekker:

Anthony het kan er wel heftig aan toe gaan op zo’n dag . 😉

Count us in for the fun :coolness:

t’ja snoer je ziet dat ik smaak heb
              de miss bij mij heeft gewonnen.dit jaar zijn we er weer bij.

t’ja t’s de auto die het maakt ” niet waar”

snoer ; geweldige foto’s maat

wij zijn er bij rufie
              *slotje

[quote=”Mushroom” post=134008]En al direct ruzie met uw vrouw… ruzie :engeltje: :mrgreen:[/quote]
                Moet enkel zorgen dat ik op 3 augustus de autosleutel niet kwijt speel. 😉
                De misses komt zeker mee om streng toe te kijken. 😯 :coolness:

[quote=”luc993cabrio” post=134378]Als je nog iemand nodig hebt Rufie, laat maar iets weten, ben normaal vrij dan :happydance: :happydance: :happydance:[/quote]

Snoeper 😀

Ik moet dringend de inschrijvingen checken, razend druk weer deze week.
                    Volgens mij moet het nog lukken.

Groeten,
                    Rufie.

Als je nog iemand nodig hebt Rufie, laat maar iets weten, ben normaal vrij dan :happydance: :happydance: :happydance:

Is spijtig Patrick ! 😥

PB

Rufie, ons mag je van de lijst halen.

[quote=”snoer 964″ post=133920][quote=”patrickvb” post=133916][quote=”Rufie” post=133911]Ja Sammy, dat blijft voor mij toch DE foto hé :D[/quote]
                            in plaats van galant de deur te gaan openen en de miss te helpen om elegant uit te stappen… :wtf:[/quote]
                            Dan komen er geen leuke foto’s als we zelf de deur openen hè :wink:[/quote]

zoals snoer al zij,dit was ons werk niet 😛

[quote=”Rufie” post=133911]Ja Sammy, dat blijft voor mij toch DE foto hé :D[/quote]

het meisje paste volledig bij de Porsche 😉

En al direct ruzie met uw vrouw… ruzie :engeltje: :mrgreen:

[quote=”Funny” post=133963]Ik kijk er al naar uit . 😉
                                  Het zal dit jaar met de boxster zijn .[/quote]
                                  +1
                                  Eerste dag van ons verlof!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 84)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.