- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
15 augustus 2005 om 12:42
Toen ik eergisteren de oprit van de autostrade richting Maastricht opreed, en net toen mijn boxster lekker begon te gaan sprong opeens het lichtje vd check engine aan. Mijn boekje vd wagen leert me dat het een waarschuwingslampje voor de uitlaatgasbewaking is.
Als er storingen optreden (vb. ontsteking) die schade aan dat systeem kan veroorzaken, gaat het lichtje branden. Ik naar de porsche-garage gereden, laten uitlezen en daarna is het niet meer gaan branden(wel niet in Maastricht geweest….. 🙁 .
Mijn vraag: het lampje ging branden toen ik met kickdown op het einde vd bocht de autostrade opreed, kan het een iets met het ander te maken hebben, of toeval(in het boekje staat ook dat je als je tank bijna leeg is je niet met hoge snelheid door de bocht mag gaan om schade aan het uitlaatgassysteem te voorkomen. Tank was wel vol) ?
En wat doe je nu best, dadelijk opnieuw dezelfde”move” doen om te zien of hij het opnieuw krijgt of beter niet meer?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.