Chineeske stelt zich even voor ……..

Home Forum Stel jezelf even voor ! Chineeske stelt zich even voor ……..

• Maker
    Discussie
  • Ni Hao beste vrienden , ik ben al effe lid van dit forum maar heb me tot nog toe stil gehouden en heb meegenoten van acties en reacties van Jullie.
    Deze week heb ik eindelijk de stap kunnen zetten om een 944 te kopen, en dit is de reden waarom ik nu uit de schaduw treed, want er is werk aan de winkel en aangezien er hier toch wat experts rondlopen zal in de toekomst advies een welgekomen feit zijn.
    Neen , ik ben geen chinees maar ik heb wel een beetje de “look” (ik bedoel het uiterlijk, niet dat m’n adem stinkt naar de “Look”)
    Kortelings start ik met de werkzaamheden aan de 944 en dan laat ik jullie meegenieten of mee huilen (uit de blunders die ik bega)
    Nog een fijne avond eh nacht en tot kortelings

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • No Problem, er komen nog wel gelegenheden hé

XXX

Dju, ‘k zat niet veraf in Brasschaat, verjaardagsbrunch en ik kon niet tijdig wegglippen… ‘t zal voor volgend jaar zijn peis’ek want ik begin normaal ook aan een winteronderhoudsbeurt… :relaxman:

K’ ben deze morgen even een kijkje komen nemen naar Cars en Koffie, leuk evenement, eens de 944 af is dan kom ik zeker eens langs, U heb ik wel gemist ‘k heb wel een rode en blauwe 911 zien staan maar geen zilverkleurige , de eigenaar van de blauwe heb ik gesproken maar die zat niet op het forum ! een volgende maal hopelijk

:first: :first: :first:

geen probleem (schoonmoeder in het chinees)” wa een tang”, minister van kinderbeperking “bang van joeng”, je ziet mijn chinees is héél vloeiend
              je moet bovenstaande wel in het antwerps lezen hé

Haha die lijst is leuk.
                Mijn dochter spreekt echter vloeiend Chinees dus haar zal ik eens meenemen voor een meeting dan kan Chineeske eens in zijn moedertaal spreken.

welcome 😉

Welkom Chineeske. En veel knutsel plezier.

haha, ik ben meer een Jackie Chan type (zie http://www.kung-fu.be)

mmmm, t’ zal iets meer tijd dan één winter in beslag nemen vrees ik, maar ‘k ben niet gehaast, als ik er morgen met kan rijden dan is het goed hihi

ja sorry inderdaad is het geen S2 ik bedoelde eigenlijk een type II,
                          bedankt voor de opmerking

S2

Hi Chineeske, ik wil geen spelbreker zijn maar dat is volgens mij toch geen S2 hoor 🙂

Heb er zelf zo eentje gehad, en er zijn toch heel wat verschillen.

Het is wel een facelift model, maar geen 3.0.

De S2 werd trouwens maar gemaakt van 1989-1991 🙂

Ik veronderstel dat het dus gewoon een 944 is 😉

Wel proficiat ermee trouwens! Is een heel leuke wagen.

XXX

Hey Chineeske, ziet er een mooi winterprojectje uit.
                              Succes hé :relaxman:

Hier enkele foto’s van de 944S2 bouwjaar 1986, deze week wordt hij thuis geleverd, (koppelingsschijf stuk), het chassis van de wagen verkeerd nog in goede staat enkel de lak is behoorlijk mishandeld geweest alsof iemand met een ijzeren schuursponsje de lak te lijf is gegaan, maar no problem dat is de uitdaging die ik aanga, volledig afschuren en terug opnieuw spuiten is de boodschap !!! de koppelingsschijf ga ik zelf vervangen alle goede raad is uiteraard welkom, en we hopen van deze 944 terug een juweeltje te maken.

ja natuurlijk is dat de bedoeling, maar grotendeels is het de bedoeling om meer carrossriewerk uit te voeren, omdat ik een opleiding (avondschool) carrossie ben gestart, en kan ik zo trachten de 944 terug een nieuw leven in te blazen hé

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.