Chivamonkey

Home Forum Stel jezelf even voor ! Chivamonkey

• Maker
    Discussie
  • Zoals titel topic zegt ik ben chivamonkey alias Vanschoenwinkel Manon uit regio kust geslacht mannelijk om alle verwarringuit de wereld te helpen.
    Mijn forum naam komt via monkey van Honda die ik reeds een kleine 30 herstel en restaureer heb er 17 in m’n bezit een andere grote passie is varen en sportvissen
    Nu op een moment in m’n leven gekomen om een p aan te schaffen eerst gedacht aan een 996 of 997 waar ik proef mee heb gereden bij powercars (knappe wagen) maar door de vele motorproblemen bij 964 terecht gekomen.
    Moet coupe zijn geen cabrio dus c2 of 4 liefst automaat
    Waar moet ik op letten en indien jullie iets weten staan hoor ik het graag

Mvg
    Manon

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Welkom.
      Gaan voor een 997

Welkom en veel succes in de zoektocht!

Chiva Monkey..???????
          …heeft waarschijnlijk met mijn verslaving te maken:

Chivas:
          Monkey:

😆 😀 😀 😀 😀 😀
          :relaxman:
          :engeltje:

Welkom op het forum. :drink:

VUIL ! 😯

Had jij deze nog niet gezien Mush ?Wel met de verkeerde wielen ,maar is toch maar om daar te staan hè .En hij staat nog vuil van op Zolder te gaan rijden in de regen .

dp015.JPG

Cool! nu zie ik die van Snoer ook eens! :first:

Welkom Chivamonkey op dit gezellige forum ,zeker gaan voor een 964 alhoewel er geen slechte *porsche bestaan , maar de 1 is al wat populairder dan de andere . Ik heb geen monkey maar wel enkele daxkes en een 964 . veel succes met je zouken naar de geschikte *porsche .

dp008.JPG

Welkom!

En nog een zoektocht naar een 964 om te volgen 😉
                      Goede keuze trouwens!

Welkom ennuh vang zuh!! Catch & Release hier he! :coolness:

bigbarra.JPG

Wim

Welkom Manon, en succes met de zoektocht.

welkom, gaan voor een 964 :up: :up:

Welkom, die 964’s worden hier tegenwoordig toch veel gezocht hé :relaxman: :relaxman: :relaxman:

XXX

Welkom Manon,er zal zeker nuttige info volgen hier op ‘t forum.
                                Succes met de zoektocht :relaxman:

Welkom! :first:
                                  Eén ding om op te letten is alvast een beetje leestekens etc… gebruiken. Dat leest veel makkelijker (heb hieronder jouw post van wat leestekens voorzien btw :salut: :up: ). Ik schonk daar vroeger ook geen aandacht aan omdat -als ik de tekst opnieuw las- ik wel snapte wat ik wou zeggen. Nu kom ik dikwijls replies van mezelf tegen die ikzelf nog maar met moeite kan ontcijferen 😉 :up:

Betreffende de 996/997 dan…
                                  Soms worden dingen beter/slechter voorgesteld dan dat ze zijn. Ik zou er geen 996 laten voor staan in elk geval (komende van een 996 4S, welk voor mij nog altijd één van de mooiste 911’s ooit is). Kijk op je gemak eens rond, er zijn er genoeg 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.