Christophorus magazine

Home Forum Porsche Talk Christophorus magazine

• Maker
    Discussie

• Jürgen
    Deelnemer

Weet iemand of het officiële magazine van Porsche ook verkrijgbaar is in België? Ik weet dat er een app van bestaat maar het is ook leuk als je het in je brievenbus krijgt. Via de officiële P-site kan men zich registreren voor dit blad maar voor België heb ik nog niets gevonden.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • PCCB staat op beurs Antwerpen volgende week 😆

911 passion wat heeft Antwerpen te maken met het magazine ?

Ga volgende week alleszins ook naar Antwerpen en kom dan eens langs om kennis te maken want nog geen lid.

Hier valt het magazine ook in de bus door Pcb !
              Een abonnement is mogelijk en m.i zelf niet zo duur !

lid worden van PCCB he maat je kan kennismaken met onze club wij staan in antwerpen op de Antwerp classic beurs 🙂 van 9 tot 18 op 2 en 3 maart

[quote=”911 passion” post=122261]Bedankt voor de info. Zal eens mailen naar abonnementsdienst. :salut:[/quote]

Bedankt voor de info. Zal eens mailen naar abonnementsdienst. :salut:

ik ook een gratis abonnement via PCCB

Ikzelf heb een gratis abonnement via PCCB. Maar ik denk dat ze u bij een OPC wel kunnen helpen daarmee.

Ik heb er ooit nog een abo op gehad waardoor ik het een jaar thuis toegestuurd kreeg.
                        Gewoon mailen naar de mailadressen die je in de Christophorus vindt en dat komt goed :up:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.