circuit

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen circuit

• Maker
    Discussie
  • Nu ik de GT3 heb is het de bedoeling om een paar keer in het jaar wat op circuit te gaan rijden.

Weet er iemand waar ik hiervoor terecht kan? Wil niet direct tussen een bende zotten terecht komen zoals op PDF 😕

Een goed circuit om eerste ervaring op te doen?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • croix en ternois is inderdaad dicht bij Gent, maar te klein om met auto’s veel plezier te beleven! Is eerder een motocircuit… Heb er meermaals op gereden toen de prijzen nog deftig waren, toen huurden we dat voor een dag af voor 2000 euro! Maar toen kwam de verplichting om een ambulance bij te huren enz enz, de prijzen werden alsmaar hoger… en uiteindelijk werd het ons te duur… 😥

0

[quote=”tvanbroekhoven” post=98770]Misschien ne keer een PF.be circuit dagje organiseren ?

)[/quote]

Yes please 😀 In het weekend zou helemaal tof zijn.

Ik heb ook nog de volgende club voor u in de aanbieding: http://www.driving-fun.com/trackdays.aspx

Ook met instructie mogelijk. Betaalbare en gezellige club.

0

De meeste opleidingen zijn vrij algemeen… maar voor een opleiding meer op maat kan je bijv. bij testdriver.be terecht… en als het met een Porsche is dan heb je veel kans dat ik je instructeur ben 😉

0

Das sowieso de eerste natuurlijke reflex :mrgreen:

0

Te hard aan de pook getrokken ? 😆

0

Misschien ne keer een PF.be circuit dagje organiseren ?

(maar liefst niet nu, versnellingsbak ligt er nog naast 😉 )

0

intressante topic :relaxman:, wil ook wel op het circuit rijden :driver:

0

Je kunt ook driver days op Mettet bekijken want die doen veelal iets in het weekend

0

Bedankt voor alle hulp, maar ik kan enkel op zondag (Zelfstandig zijn…)
                      Al zou ik voor die cursus wel een dagje sluiten 🙂

0

Je kan eens proberen bij curbstone en dat is nu 30 mei en 4 Juli
                        Dit is wel een dure trackday maar er is een instructeur(gratis) aanwezig en er is weinig op baan en dit is op Spa
                        Je kan les volgen bij Skylimit en dit is in de voormiddag en dan in de namiddag vrijrijden
                        Het is aan te raden om toch les te volgen en vooral tonen ze je de lijnen van het circuit
                        Ik weet dat ze je geen les moeten geven in Porscherijden maar circuit is geen openbare weg
                        Ik ken ook nog een instucteur van Racingschool Zolder die je wel wil priveles geven
                        Skylimit doet een driedaagse in Juni met op 20juni Zolder 21juni Spa en 22 Juni Nordschleife
                        Een tip voor je op circuit gaat, goed kijken wat ze doen,hoe ze rijden,je niet laten opjagen en vragen stellen als je iets niet weet en het is verslavend

0

ik weet niet uit welke streek je bent, maar voor ons (Gent) zijn de Noord-Franse circuits het dichtste bij.
                          Ik heb nog op Folembray gereden met de motor en dat vond ik super.
                          In Croix-en-ternois is er ook een circuit. Da’s het allerdichtst, in de buurt van Rijsel, maar heb ik nog niet gereden.
                          Zijn ook twee leuke bestemmingen voor een uitstapje :driver:

0

skylimitevents is echt een aanrader ,op terlaemen (zolder)bij Andy kan je wel veel bijleren!!! :driver: :driver: :first:

0

Hier om op het (nieuwe) circuit van Mettet te gaan rijden.

Niet al te groot, niet te snel. Volgens mij een goede plaats om je wagen wat te leren kennen.

0

http://WWW.CSL-X-TREME-EVENTS.COM, daar kan je ook terecht en gelijk wat rijles meepikken. :sarcastisch

0

Hoi,

machtige wagen trouwens :respekt:

rsr spa organiseert ook regelmatig trackdays, ben al tweemaal langsgeweest en er zijn dagen dat er maar een vijftig wagens rijden maar vooral: allemaal ervaren mannen.

indien je interesse hebt kan ik je wel in contact brengen met de organisatie.

mvg,
                                  9ierre

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.