Circuit dag met PFB

Home Forum Porsche Uitstappen Circuit dag met PFB

• Maker
    Discussie
  • Zijn er leden die interesse hebben in een circuit dag (enkel en alleen voor de PFB leden)?
    Ben bezig prijzen aan het aanvragen voor het afhuren van een circuit.

Prijs afhuren circuit voor een volledige dag (09u tem 17u/18u – motor silence tss 12u en 13u)
    Folembray (Fr) 2040m > 3420€ (op zondag)
    Abbeville (Fr) 2400m > offerte nog niet ontvangen
    Mettet (B) 2233m > offerte nog niet ontvangen
    Croix (Fr) 1900m > offerte nog niet ontvangen

Inschrijving door middel van voorschot (geen teruggave daar de prijs bepaald wordt door het aantal deelnemers)

Folembray

Abbeville

Mettet

Croix

De huurprijs zal verdeeld worden onder het aantal deelnemers.

Geen flitspalen, geen fietsers, geen tegenliggers, … ideaal om het beest eens los te laten 😀 😀 😀

Reply onder de vorm :

Lid – 100% – circuit > gegarandeerde deelname
    Lid – 50% – circuit > misschien

Mogelijke deelnemers :

TheFab – Abbevile – 100%

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 185)
    • Thx! Altijd leuk om te zien ! Zo moesten er wat meer posts zijn !
      Toch geen simpel circuit precies, pfffff. Soms denk je hier in deze bocht kan je verder en harder, om dan tot de constatatie te komen dat je daarbij uw volgende bocht zou verkloot hebben. Ni simpel !

Youtube filmpke :

foto’s volgen

Fotos en/of filmpjes zijn ook altijd leuk … 😉

Gisteren circuit-dagje Abbeville.
            Leuke dag gehad, prachtig weer en toffe mensen leren kennen.

45 wagens ingeschreven.
            Allerlei tuig aanwezig :
            – Ariel Atom (2), waarvan er één regelmatig het gras ging opzoeken
            – BMW E36, E46 M3, M4 (2) (bocht uitgevlogen, einde circuitdag), buiten de M4, allemaal drifters
            – Audi S3, TT (na 2 rondjes motor kaput !)
            – Donkervoort (3)
            – Porsche 991 S, Cayman GT4, Cayman 718 T, Cayman 981 S en de Boxster 981 2.7
            – Mercedes AMG 63, AMG A klasse
            – Nissan GTR(2)
            – …

Technisch circuit met ruwe asfalt >> bandenslijtage is niet te geloven.
            Alhoewel er 45 wagens aanwezig waren, was het circuit niet druk bezet (max 15 wagens tegelijkertijd).

Organisatie was tiptop in orde.
            Rondetijden werden gemeten met transponders, online resultaten via https://speedhive.mylaps.com/Sessions/5890003#all-results
            Mijn beste ronde > 1:23.980 , plaats 16 in de ranking.

Deze pol was dus breed opengezet om de interesse te peilen.
              Zoals verwacht > weinig interesse
              Mag dus een slotje op

[quote=”Thefab” post=282610]Gewoon effe pollen wie zich geroepen voelt om enkel en alleen met PFB een circuidag te doen in het weekend ongeacht welk circuit.
                Laat maar komen, ben benieuwd aan hoeveel deelnemers we geraken.
                We zijn een Porscheforum, dus only Porsche.[/quote]

Dat zie ik ook wel zitten :up:

Ik doe mee ongeacht welk circuit of welke dag. :applaus: :up:

Nou, dat lijkt me leuk :up:

Gewoon effe pollen wie zich geroepen voelt om enkel en alleen met PFB een circuidag te doen in het weekend ongeacht welk circuit.
                      Laat maar komen, ben benieuwd aan hoeveel deelnemers we geraken.
                      We zijn een Porscheforum, dus only Porsche.

Bart,
                        Wie zich geroepen voelt kan zich inschrijven

Is voor mij persoonlijk geen “circuit dag met PFB”. Da’s gewoon een trackday zoals er honderden zijn. I’m out.

Ingeschreven voor 20/9 Abbeville !

Info ivm trackday Abbeville 20-09-2020

Er worden maximum 45 wagens toegelaten op onze evenementen. Op het circuit zelf zijn dit er een maximum van 20-25. Met het open pitlane systeem kan iedereen kiezen wanneer en hoeveel hij rijd/pauze neemt.

Aparte topic aanmaken, anders loopt dit door mekaar.

[quote=”bccars” post=282592]ALTERNATIEF IDEE :
                                  Als de circuitdag PFB om welke reden dan ook niet lukt (schrik met eigen auto, te duur, …).
                                  Dan kunnen we misschien een PFB circuitdag met tweetakt competitiekarts overwegen. Er is een forumlid met connecties bij een bekende preparateur. Als ik me goed herinner vertelde hij mij dat het 250 eur is voor 2 uur op een tweetakt competitiekart. Als je daar met 5 man opzit is dat 50 eur. En geloof me, je gaat daar geen uur aan een stuk op rondknallen, en dat gaat vooruit, en dat staat hevig, da’s gene flut zoals de gebruikelijke huurkartjes. De argumenten schrik om met de eigen auto schade te rijden en budget vallen daarbij weg.[/quote]

hiervoor ben ik tevens kandidaat

ik ga er vanuit dat we rijden dan op circuit Genk Horenbergdam ; Mariembourg en Franchorchamps is te ver om 20 min met competitie Kart te rijden e

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 185)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.