Circuit dag met PFB

Home Forum Porsche Uitstappen Circuit dag met PFB

• Maker
    Discussie
  • Zijn er leden die interesse hebben in een circuit dag (enkel en alleen voor de PFB leden)?
    Ben bezig prijzen aan het aanvragen voor het afhuren van een circuit.

Prijs afhuren circuit voor een volledige dag (09u tem 17u/18u – motor silence tss 12u en 13u)
    Folembray (Fr) 2040m > 3420€ (op zondag)
    Abbeville (Fr) 2400m > offerte nog niet ontvangen
    Mettet (B) 2233m > offerte nog niet ontvangen
    Croix (Fr) 1900m > offerte nog niet ontvangen

Inschrijving door middel van voorschot (geen teruggave daar de prijs bepaald wordt door het aantal deelnemers)

Folembray

Abbeville

Mettet

Croix

De huurprijs zal verdeeld worden onder het aantal deelnemers.

Geen flitspalen, geen fietsers, geen tegenliggers, … ideaal om het beest eens los te laten 😀 😀 😀

Reply onder de vorm :

Lid – 100% – circuit > gegarandeerde deelname
    Lid – 50% – circuit > misschien

Mogelijke deelnemers :

TheFab – Abbevile – 100%

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 185)
    • Zijn er nog extra offertes binnengekomen ?

bmw m2, ik stem VOOR

Is hier nog interesse?
          Als ik mag meedoen met BMW M2.

Ik heb voorkeur Mettet.

We gaan niet in quarantaine moeten dan 😀

Er gaat niets boven Spa-Francorchamps : maar dan moet je met een grote groep komen om de kosten aanvaardbaar te hebben…

Mettet ook gereden met ferrari en aston martin, leuk circuit maar idd niet ideaal voor de bandjes.. :mrgreen:

Mettet is dichterbij maar bochten zijn venijnig en kort en Mettet- asfalt eet bijna letterlijk je banden op.
                100% geschikt voor moto’s maar niet voor auto’s tenzij dat je met een lotus Elise/Exige of Caterham derivaten aan het rijden bent.

Abbeville was ik,meer dan 15 jaar geleden een keertje met de TVR en bochten zijn veel aangenamer voor trackday dan Mettet
                Kan je beetje vergelijken met Croix- en-Ternois in Nordpas de calais

Je wilt je Porsche ook niet afbeulen aan wiellagers en squeezende banden hé

Tot zo ver mijn bescheiden en eerlijke mening

Curbstones zijn er wel

Hey Bart ben al paar keer naar Abbeville geweest leuk circuit en vooral veilig.

ik kom wel kijken :mrgreen:

Aja, nog vergeten te zeggen, lichte voorkeur voor Mettet wegens dichterbij. Maar de rest is ook ok. Abbeville lijkt me minst interessant, daar zijn geen kerbstones, dus no margin for error.

Als niet Porsche mag?
                          GHOST 50%
                          Liefst Mettet

Abbeville :
                            – Une journée en semaine en exclusivité: 2350 euros HT
                            – Une journée en weekend en exclusivité: 3500 euros HT

TheFab – Abbeville – 100%
                            Krokodile – Abbeville – 100%
                            YS – Abbeville – 50%
                            Rollie – Abbeville – 50% -liefst WE
                            bccars – 50%

Bccars – 50%

Rollie -Abbeville-50%-liefst WE

Abbeville vorige week. Zijn dat rondjes rond de kerk? – 50% (als we met genoeg zijn om de prijs democratisch te houden..)[/quote]

Ja, en een gratis donut cursus rond het altaar 😀 😀 😀

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 185)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.