Circuit dag met PFB

Home Forum Porsche Uitstappen Circuit dag met PFB

• Maker
    Discussie
  • Zijn er leden die interesse hebben in een circuit dag (enkel en alleen voor de PFB leden)?
    Ben bezig prijzen aan het aanvragen voor het afhuren van een circuit.

Prijs afhuren circuit voor een volledige dag (09u tem 17u/18u – motor silence tss 12u en 13u)
    Folembray (Fr) 2040m > 3420€ (op zondag)
    Abbeville (Fr) 2400m > offerte nog niet ontvangen
    Mettet (B) 2233m > offerte nog niet ontvangen
    Croix (Fr) 1900m > offerte nog niet ontvangen

Inschrijving door middel van voorschot (geen teruggave daar de prijs bepaald wordt door het aantal deelnemers)

Folembray

Abbeville

Mettet

Croix

De huurprijs zal verdeeld worden onder het aantal deelnemers.

Geen flitspalen, geen fietsers, geen tegenliggers, … ideaal om het beest eens los te laten 😀 😀 😀

Reply onder de vorm :

Lid – 100% – circuit > gegarandeerde deelname
    Lid – 50% – circuit > misschien

Mogelijke deelnemers :

TheFab – Abbevile – 100%

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 185)
    • [hide]
      Allez hop, in het rijtje corona kwatsj.
      Ik heb mijn boeking moeten annuleren.  Had dus geboekt voor mezelf en mijn wederhelft.  Krijg ik het bericht, sorry passagier niet toegelaten.  Dus je mag wonen in hetzelfde huis, slapen in hetzelfde bed, naar circuit rijden in dezelfde auto, maar je  mag NIET OP het circuit in diezelfde auto met je wederhelft.
      Natuurlijk maakt skylimit die regel niet, dus ook geen verwijt naar hen, maar oh shit man, this is sooooo frustrating.
      [/hide]

0

VW Fun Cup spin

VW Fun Cup Spin Circuit Zolder 28-04-2021

0

Op jacht naar een gele Lotus

Chasing a Yellow Lotus Circuit Zolder 28-04-2021

0

0

[hide]
              Geen slecht idee.  Maar ik kan me beter achter jullie box in de paddock parkeren.  Dan sta ik niet in de weg voor jullie als jullie in en uit rijden.  Maar dan kunnen we wel wat verbroederen binnen de lijntjes van de corona maatregelen, want daar in Spa lachen ze er niet mee.  Ne man teveel of een scheef mondmasker en het is rode vlag.
              [/hide]

0

@Bart

We mogen met 8 personen in de F1 box. Stal je wagen voor de box ! Dan staan er toch maar 2 in de box.

0

[quote=”ZUFF-65″ post=285298″]Mogen er toeschouwers binnen op het circuit  bij de Sky Events trackdays ? Anders  kunnen we een keertje naar Franchorchamps (16/5 ) gaan kijken 

[/quote]
                  Geen toeschouwers toegelaten. Voorlopig toch niet.

0

[hide]OK FAB, jammer, maar dan zal ik een pitbox moeten delen met ROLLIE misschien ?  ROLLIE ?  ROLLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE …
                    [/hide]

0

Het voordeel van regelmatig een trackday te doen is dat je snel te weten komt welke technische aanpassingen je auto vereisen.
                      Ook al rijd je met een Porsche, er is een hemels breed verschil tussen een vlot rijden op straat en vlot rijden op circuit. De meeste hier zouden verschieten van de tekortkomingen van hun geliefde standaard  Porsche  voor circuit gebruik.
                      Het gaat ‘m steeds om kleine details zoals je reeds opsomde  en het begin eerst met remblokken( en toebehoren)  en de juiste remvloeistof als eerst punt van veiligheid.  

Mogen er toeschouwers binnen op het circuit  bij de Sky Events trackdays ? Anders  kunnen we een keertje naar Franchorchamps (16/5 ) gaan kijken 

0

Die was me al voorbij voor het ingaan van de laatste ronde. (heeft ook serieus wat meer PK’s)
                        De remmen speelden me parten, veel vibraties (Je hoort het in de audio) bij het afremmen (op hoge snelheid).
                        Ook fading na ongeveer 3 ronden rijden, moest veel sneller remmen dan voorzien.
                        Nieuwe remblokken al enkele maanden geleden geplaatst, maar nog nooit onderworpen aan deze omstandigheden.
                        De remschijven zijn niet egaal, maar waar de perforaties zich bevinden zijn de schijven meer afgesleten (dus golvend oppervlak).

Dus >> nieuwe remschijven bestellen, stalen remleidingen plaatsen en DOT5 remvloeistof nemen.
                        Natuurlijk ook de H&R stabilistatorstangen plaatsen.
                        Dit moet gebeuren voor ons bezoek aan Francorchamps.

3 x bandendruk moeten verlagen     2.5 – 2.3 – 2.1 naar 2.0 gebracht,

0

Mooi om naar te kijken steeds   : als die  M2 met te grote achterspoiler je niet had opgehouden ,was je rondetijd nog sneller hé .
                          BMW rijders, a pain in the ass; niet alleen op straat maar ook op circuit blijkt nu 

0

Deze namiddag van 13u tot 17u rondjes getrokken op Zolder.
                            Snelste ronde : 1:57.65

Trackday Zolder 28-04-2021

0

Bart,
                              Hendrik en ik delen er één.
                              Spijtig genoeg mogen er maar 2 wagens gestald worden per F1 Box

0

@FAB en @KROK :  hebben jullie een pitbox genomen ?  Of zin om er eentje te delen (er misschien fout van uitgaande dat het de F1 boxen zijn en niet de endurance boxen) ?

0

Ja inderdaad, gogo Vandamme, dan heb ik die ook eens int echt gezien.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 185)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.