Circuit dag met PFB

Home Forum Porsche Uitstappen Circuit dag met PFB

• Maker
    Discussie
  • Zijn er leden die interesse hebben in een circuit dag (enkel en alleen voor de PFB leden)?
    Ben bezig prijzen aan het aanvragen voor het afhuren van een circuit.

Prijs afhuren circuit voor een volledige dag (09u tem 17u/18u – motor silence tss 12u en 13u)
    Folembray (Fr) 2040m > 3420€ (op zondag)
    Abbeville (Fr) 2400m > offerte nog niet ontvangen
    Mettet (B) 2233m > offerte nog niet ontvangen
    Croix (Fr) 1900m > offerte nog niet ontvangen

Inschrijving door middel van voorschot (geen teruggave daar de prijs bepaald wordt door het aantal deelnemers)

Folembray

Abbeville

Mettet

Croix

De huurprijs zal verdeeld worden onder het aantal deelnemers.

Geen flitspalen, geen fietsers, geen tegenliggers, … ideaal om het beest eens los te laten 😀 😀 😀

Reply onder de vorm :

Lid – 100% – circuit > gegarandeerde deelname
    Lid – 50% – circuit > misschien

Mogelijke deelnemers :

TheFab – Abbevile – 100%

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 185)
  • XXX

Ferm geredenn Fab 

Toch nog mooie tijden voor regenweer.
        Ik reed met mijn klassieke Duc 749 hoge 1:59’ers op Zolder, met de Porsche heb ik het nog niet geprobeerd 😉

Er was niet teveel staand water precies, dus dan is zo een natte trackday wel eens leuk !

Yes,
            en het is ook een feit, dat als je zo rijdt, je de benzine uit de tank smijt 

2de filmpke

Dat uwe cabriolet gesloten was 

Laptimes

Nu ben ik efkes niet mee?

Knap gereden en knap in beeld gebracht! 

Het spijtige feit dat de kap van de geit niet meer neerwaarts neigt is wellicht te weiten aan de regenachtige weersomstandigheid?

Ondanks het weer, mij rot geamusseerd en weer wat bijgeleerd (thx to Michel Lefebre).
                      Beste tijd 02:13.09, onder deze omstandigheden valt dit mee. Volgens Michel moet dit met mijn Boxster tussen de 02:05 en 02:10 liggen (onder deze omstandigheden).
                      Zal de volgende keer misschien wel lukken, daar ik nu het circuit wat beter ken.
                      Met de pace car laps het circuit verkend tegen een snelheid van +/- 90km/u.
                      Tijdens de eerste ronden “free driving” in sportstand verschillende keren de billen toegenepen. Toch maar beslist om de sportstand uit te schakelen.
                      Gemiddelde tijden zonder gele vlaggen, trager verkeer zaten rond de 02:15.

Filmke van de eerste 7 rondes

Clastres afgelast

Dus geboekt voor Zolder 17/03 (Skylimit Events > Cursus Circuit Experience voor beginners), eerst circuit wat onder de knie krijgen.
                          Tijdschema
                          7u15 – 8u00 Administratie
                          8u10 – 8u45 Theorieles
                          9u00 – 10u00 Pace car laps
                          10u00 – 12u00 Free driving met instructeur12u00
                          Tarieven:
                          Cursus met eigen wagen: €245,00 p.p.,  een tweede persoon op de wagen betaalt €75,00 extra.

Next > maybe Francorchamps 17/05 Skylimit Events Open Pitlane
                          Tijdschema:
                          [list]
                          [*]Open Pitlane hele dag: 9u00-12u00 / 13u00-18u00
                          [/list]
                          Tarieven:
                          Tarieven Leden – Niet-leden
                          Hele dag €560 – €590
                          Pit box (Endurance) €120
                          Extra piloten en passagiers betalen €20 per persoon.

Neen kennen niet, maar is dat niet iemand die ook bij PC Francorchamps is aangesloten ?
                            Ik heb ook nog niet aan een van zijn trackdays meegedaan, dus ik weet het niet.
                            Maar mij stoort het ook niet als ik tussen de racewagens moet rijden.

Hey Bart ken jij die organisator Doppio ?
                                Zijn dat daar niet vooral racewagens ?

Yes. WeLoveCurbes.
                                  Geef me een seintje als je beslist hebt om deel te nemen.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 185)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.