Circuit dag met PFB

Home Forum Porsche Uitstappen Circuit dag met PFB

• Maker
    Discussie
  • Zijn er leden die interesse hebben in een circuit dag (enkel en alleen voor de PFB leden)?
    Ben bezig prijzen aan het aanvragen voor het afhuren van een circuit.

Prijs afhuren circuit voor een volledige dag (09u tem 17u/18u – motor silence tss 12u en 13u)
    Folembray (Fr) 2040m > 3420€ (op zondag)
    Abbeville (Fr) 2400m > offerte nog niet ontvangen
    Mettet (B) 2233m > offerte nog niet ontvangen
    Croix (Fr) 1900m > offerte nog niet ontvangen

Inschrijving door middel van voorschot (geen teruggave daar de prijs bepaald wordt door het aantal deelnemers)

Folembray

Abbeville

Mettet

Croix

De huurprijs zal verdeeld worden onder het aantal deelnemers.

Geen flitspalen, geen fietsers, geen tegenliggers, … ideaal om het beest eens los te laten 😀 😀 😀

Reply onder de vorm :

Lid – 100% – circuit > gegarandeerde deelname
    Lid – 50% – circuit > misschien

Mogelijke deelnemers :

TheFab – Abbevile – 100%

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 185)
    • Qua neerslag ziet het er goed uit, zon zal ook wat aanwezig zijn.

Nu zondag > Clastres.

Abbeville vind ik nogal gladjes… extreem veel van links naar rechts zwieren, en een kutstreek om rond te rijden, ik ben er sept 2019 een auto voor 3.5mnd aangeslaan nadat ik er tegengehouden ben op de openbare weg :what:

ik ga het in elk geval opvolgen hier als er nog trackdays gedaan worden!

Zolder staat voor volgend jaar op de agenda evenals Spa Francorchamps (hopelijk gaan de “Porsche Days” volgend jaar door).

circuit Zolder

Mooi zo! Actieve forummers on track! Keep posting !

Hier zijn er een paar van de Nürburgring vorig jaar.
                  Eigenlijk is de ‘Ring geen circuit, maar goed, het komt in de buurt 😉

Leuk die fimpjes en fotos !
                    Als er nog andere forummers zijn met fotos en videos van track-uitstapjes, posten die handel zou ik zeggen ?!

[quote=”ZUFF-65″ post=282805][quote=”bccars” post=282801]De Fab moet dringend in quarantaine (of net niet eigenlijk, zou niet slecht zijn om nog wat anderen aan te steken), totale besmetting met het trackday virus![/quote]

Je krijgt de mensen hier blijkbaar moeilijk “uit hun kot” voor een dagje circuit
                      Waar zitten de “sportwagenliefhebbers en rijders” eigenlijk ? in een of andere schuilkelder ? :D[/quote]

Door de dagelijkse blootstelling aan trajectcontrole, zone30, anonieme flitsers, fietsstraten, groepen Merckx klonen (of clowns), … maak je ongemerkt groepsimmuniteit aan. Paniek is dus nergens voor nodig.

Dan had ik toerkes moeten doen met intervals van 100m, rondetijden rond de 10min :puke: :puke: :puke:

Hoe? Vera zat er niet naast ? :engeltje:

Precies wat we willen zien :drink: :driver:
                            Thanks

Footookes

Op de openbare kleine weggetjes Zuff !!

[quote=”bccars” post=282801]De Fab moet dringend in quarantaine (of net niet eigenlijk, zou niet slecht zijn om nog wat anderen aan te steken), totale besmetting met het trackday virus![/quote]

Je krijgt de mensen hier blijkbaar moeilijk “uit hun kot” voor een dagje circuit
                                  Waar zitten de “sportwagenliefhebbers en rijders” eigenlijk ? in een of andere schuilkelder ? 😀

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 185)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.