Home › Forum › Porsche Talk › circuit zolder
- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
13 januari 2010 om 12:13
der zijn weer drie onnozelaars die zolder willen sluiten
teken de petitie tegen de sluiting
http://www.bolderberg.be/circuit-petitie -
MakerDiscussie
-
Ik meen dat tegenwoordig het afhuren van het circuit voor een volledige dag rond de 10.000€ hangt .
Anoniem18 januari 2010 om 21:15Volgens mij zou je dan misschien beter eens contact opnemen met Skylimits. Misschien is het mogelijk om een halve dag of een paar uren of zo van hen af te huren en er zo een excl. Porsche evenement van te maken. Maar dan moeten we wel met genoeg zijn…
Hoeveel kost t eigenlijk om Zolder af te huren en is dat iets dat we met pf.be kunnen doen ?
(om een iets positievere noot toe te voegen aan de discussie)
Dat is de zaakvoeder van het bedrijf. Maar ik heb toch ook de petitie ondertekend 😉
[quote=”Audiotronics] Organisatie achter tuningsalon Mechelen 😉 [/quote]
Nick ❓ 😯
Snap nog altijd niet goed wat het probleem daar is in Zolder. Volgens mij het zelfde probleem als in Zaventem daar hebben ze ook iets tegen het lawaai maar ze wonen daar wel goedkoop.
[quote=”911-lover”:29jhc5ee][quote=”Audiotronics”:29jhc5ee]Ik heb onlangs vernomen dat er iemand uit de tuningsector achter al die heisa zou zitten om de waarde te laten zakken. [/quote]
Mijnheer R uit ST ❓
Die brave man die ook mee achter de tuningwetgeving zat nadat zijn tuningzaak na 2 jaar de fles op ging ❓ [/quote]Organisatie achter tuningsalon Mechelen 😉
Volgens mij is het in Nederland zo dat je met orginele uitlaat op circuits mag, ongeacht de db’s(correct me if i’m wrong), maar in Belgie ligt dat dus anders 🙁
Als we nou eens precies weten wie die klachten indienen, gaan we daar gewoon een keer een meeting houden. Dagje meten wie de meeste db’s produceert 😆Getekend, ik denk niet dat ze veel kans van slagen hebben, maar het zou me niet verbazen als er op termijn enkel nog orginele uitlaten gebruikt mogen worden
Ik heb een originele standaard uitlaat, en die maakt nu al te veel lawaai volgens de huidige norm (ondervonden bij vroemdag) 😯
[quote=”Audiotronics”:561hvm5c]Ik heb onlangs vernomen dat er iemand uit de tuningsector achter al die heisa zou zitten om de waarde te laten zakken. [/quote]
Mijnheer R uit ST ❓
Die brave man die ook mee achter de tuningwetgeving zat nadat zijn tuningzaak na 2 jaar de fles op ging ❓Zou best kunnen omdat het nu voor een groot stuk eigendom is van de VMM.
Ik heb onlangs vernomen dat er iemand uit de tuningsector achter al die heisa zou zitten om de waarde te laten zakken. En nu zou hij een bod op het circuit gaan doen of gedaan hebben ❓ Bedoeling zou zijn om meer tuningevents en andere events op het circuit te organiseren en ook om de (verhuur)prijzen drastisch de hoogte in te laten gaan. Dit is wat een vertegenwoordiger/zakenpartner van die man wist te vertellen.
@flitser01: so true, dan gaan ze de boel bezetten voor behoud… 🙂 ) wat het bewijs is dat ‘groen zijn’ niet hun doel is
@ralf996 : denk dat sommige autos met hun standaard uitlaat nu al niet meer op circuit mogen…Nu ja op zolder is het even rondkijken en op ‘de’ plaatsen (waar de db meter staat) even voetje lichten… je hebt dan geen top tijd maar kan wel verder fun hebben 🙂 )
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.