- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
21 januari 2008 om 23:28
Hoi,
ik ga een Bilstein PSS9 kit onder mijn 964 zwieren. Dit omdat ik vrij regelmatig op circuit vertoef en dit schijnt een uitstekende kit te zijn die je heel gemakkelijk harder/zachter kan gaan instellen. Hard voor op circuit en wat zachter voor dagelijks gebruik.
Nu vraag ik me af terwijl ik dit laat doen, zou ik ondertussen nog andere zaken kunnen laten doen aan de ophanging die een meerwaarde geven op circuit ?
Ik denk aan monoball bussen ipv de rubbers, maar ik verschiet ferm van de prijs: vooraan: vooraan en achteraan Dus misschien toch zijn geld niet waard ? Samen +/- 1500 euro 😯
Camber plates ? Is misschien al ver gezocht voor occasioneel circuitgebruik hé ? link
Een veerpootbrug ga ik ook steken denk ik, is functioneel (preciezer stuurgedrag) en mooi tegelijk en nog betaalbaar: OEM strut brace
Dikkere stabi vooraan ? vooraan
en dikkere stabi achteraan ? achteraan
Zo, de PSS9 staat zowiezo vast, iemand ervaring hiermee ?
Er komen ook nog spacers op, vooraan 8mm en achteraan 21mm denk ik.
En wat denken jullie van die andere zaken ? Graag alleen feedback geven als je er echt een idee van hebt aub of ervaring is nog beter 😉
Ik zou graag alles in 1 keer laten uitvoeren aan de ophanging, want nadien moet de wagen terug uitgelijnd worden hé.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.