Classic Days @ Schloss Dyck

Home Forum Porsche Uitstappen Classic Days @ Schloss Dyck

• Maker
    Discussie
  • Na de leuke verhalen en foto’s van Alain verleden jaar , en daar ik nu de kans had stond Schloss Dyck dit jaar op de kalender .
    Omdat we Justin vrijdagavond gaan afhalen en dit geen 12km van zijn deur is werd er dus geopteerd voor vrijdag . Anders moest ik drie dagen op rij dezelfde route rijden (zondag moet die tijdig terugzijn)
    Zo gezegd zo gedaan .
    Vroeg opstaan was de boodschap , Subke inladen en rijden maar .
    Anderhalf uurtje later waren we daar .
    Doordat we “maar” met de Sub waren en niet met de Porsche moesten we op een parking staan buiten het terein ( tussen de andere gewone wagens zoals Crossfire roadters , RS4 etc ).
    Van daaruit was het 1,5km wandelen naar het evenement .
    Dit was het eerste jaar dat het op een vrijdag ook te doen was , en dat was merkbaar .
    Het was nog relatief rustig en massa’s open plaatsen die zeker op zaterdag en zondag ingevuld zullen worden .
    Al bij al toch een erg leuke dag gehad , veel gewandeld en goed gezweet bij +30°c
    Helaas vergeten de zonnefilter op de lens te zetten waardoor de foto’s niet echt zijn wat ze moeten , maar de indruk alleen is al leuk genoeg voor diegene die niet kunnen .

De fotootjes staan HIER

Enkele teasers

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • ik ben er vrijdag en zondag geweest.
      Meer fotos op Liebe zu Ihm

mooie foto’s moet ik zeggen :drink:

Prachtige beelden ,bedankt aan onze reporters :applaus:

Mooi mooi ,weer al die foto’s :respect2:

Voor de derde maal naar dit event geweest en me weer niet beklaagd.

Een paar teasers voor de fotoliefhebbers :

Meer op facebook : https://www.facebook.com/GoodTimesInMotion

Greets,
              Rufie.

De afwezigen hadden ongelijk. Pas om 3 uur in de namiddag toegekomen, maar gebleven tot 20u30. Op die korte tijd mijn geheugenkaart van meer dan 1000 foto’s vol getrokken.

Nu nog sorteren…

Heb al één op mijn pagina gezet :

Mooie foto’s Koen!
                  En veel…
                  Wilde er dit weekend ook heen echter het viel samen met een afspraak bij de poetser + de jaardienst voor mijn moeder dus ik kon echt niet 🙁

Had vooraf al gelezen dat het leek op “Goodwood” in het klein, maar een hillclimb en rallystage kan ik helaas niet ontdekken, en op de “rijdende” foto’s lijkt het zo snel allemaal niet te gaan.
                  Alles opgeteld toch zeker de moeite waard, met name door het aantal en verscheidenheid aan klassieke wagens :respect2:

Thx Peter 😳

XXX

Bedankt om te delen. Telkens een lust voor ‘t oog jouw foto’s :applaus:

Je kent me hé 😉
                        En dan was er nog niet zoveel te zien als bvb vandaag of morgen 😈

De Moeite! Heb er weet van maar volledig weekend bezet.
                          Alle foto’s op 1 dagje getrokken Koen :respekt:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.