Classic Le Mans – Ticket te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Classic Le Mans – Ticket te koop

• Maker
    Discussie
  • Ik lees hier weinig over Classic Le Mans, maar wellicht gaan er toch nog mensen van hier – of wil er iemand van hier “last minute” nog gaan.

Op het forum van de zuider-buren (PF.NL) staat één ticket te koop.

Kaartje betreft:
    Camping* + ontbijt en diner
    Passepartout LMC 2016 8-9-10 juli (circuit – tribune – paddock)

* De Camping is de luxe camping van Speed-Chills op nog geen 5 minuten wandelen van het circuit :coolness:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Als Porschisten onder elkaar :coolness:

Toch vriendelijk om ons ook de kans te geven :up:

Is geen kwestie van aansporen – is de regel.

Net als op dit Porscheforum, zie ik nu 😳 excusez-moi 😳

.. en heb ik het ook nog eens in de verkeerde rubriek gezet :wtf:

De vraagprijs van de tickets (het ticket) is inmiddels al verlaagd naar € 300,-
          — wat je ook kunt zien, zonder dat ik het schrijf, als je op de rode lettertjes in het bovenste bericht klikt :popcorn:

Je spoort zelf als moderator op PF.NL ook alle posters aan om de advertentie volledig op het forum te plaatsen (incl vraagprijs) omdat je geen doorgeefluik wil zijn voor andere sites.
            Het is geen kwestie van niet willen of kunnen klikken op rode lettertjes, maar het forum leesbaar houden met zo weinig mogelijk dode links.

Is niet mijn ticket :popcorn:

Op de rode lettertjes (in mijn eerste bericht van dit topic) klikken en je komt bij de advertentie en contact gegevens van de verkoper.

Maar – voor wie niet op de lettertjes wil of kan klikken:

€ 400,-

* het hele aangeboden pakketje kost werkelijk € 470,-
              EDIT: dit is de helft van wat 1 equipe van 2 personen betaald (€ 940,-). 1 persoons-deelname was bij initiele aanschaf van de tickets een stuk hoger (€ 606,-). In dit geval zal de auto en de tent van deze deelnemers “tussen-geschoven” worden)

Wellicht is er nog over de prijs te onderhandelen, daar het inmiddels erg kort dag is 💡

vraagprijs

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.