Classic Master Roosendaal wordt By Fred

Home Forum Porsche Talk Classic Master Roosendaal wordt By Fred

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

Gezien de reputatie van het heerschap, de ervaringen van sommigen hier aanwezig, en de herhaalde naamsveranderingen is bij deze iedereen gewaarschuwd dat deze opl!chter voortaan onder de naam By Fred werkt. Beter voorkomen dan ruzie

[quote=”Johan991″ post=205264]… een update van de situatie: In Januari de heer Kooren van Classic Master in Roosendaal aangetekend in gebreke gesteld in verband met de niet conforme levering van mijn 911 Targa. Zonder reactie van het heerschap!
      Iemand een suggestie welke verdere stappen er in NL gezet kunnen worden?[/quote]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Ive

nee zeker niks mis mee, maar wel typisch
        hoor je in België zelden :happy:

Niks mis mee toch…. :engeltje: :think: :think:

Ive

typisch hollanders: kom langs voor een kop koffie en een koek. Ik wil niet opsommen hoeveel keer ik die uitnodiging te horen kreeg alvorens ik mijn Porsche in Nederland kocht :happy:

Die vent reageert dan toch ergens op :loser:

hij probeert alleszins z’n stoep proper te vegen; maar heel harde feiten en argumenten lees ik hier niet waarmee hij afstand neemt van degene die zijn naam gebruikt.
                voor bewezen opl!chters geldt (voor mij althans) de omgekeerde bewijslast maw schuldig tot het tegendeel bewezen is.
                een goede reputatie verdien je niet door uitnodigingen de wereld in te sturen voor gezellige praatjes bij een zjat kaffe.

Ja da vind ik ook :think: :think: :think:

Ive

Toch straf dat ze dan allebei op net hetzelfde adres gehuisvest zijn :coolness:

Zijn er ook over bezig op het PF NL en dit is reactie van Classicmaster. :salut: :salut: :salut:

[color=#0000ff]Beste allemaal,

Wij ClassicMaster hebben geen samenwerking en of belangen bij Byfred.
                      Ondertussen is er contact geweest met de beste man en gevraagd onze naam niet meer te gebruiken.
                      Wilde verhalen is dus niet nodig op het forum.
                      Onlangs hebben wij extra ruimte bij gehuurd van maar liefst 2000 m2 om nog meer Porsches te tonen voor een ieder.
                      Totaal dus 4500 m2 Porsche plezier!
                      Ik zou zeggen kom a.u.b. gezellig langs voor een kop koffie of thee met een heerlijke koek erbij!

Met vriendelijke groet,

Jeroen Kooren
                      ClassicMaster.nl

[/color]

Is Fred niet de mekanieker die daar als manusje van alles rondliep ?

Vermoedelijk werken/beschikken ze over een mooi budget inzake marketing, die verhaallijnen in magazines zijn niet gratis 👿 , misschien beter investeren in service naar de klant toe :salut:

In de post “911” staat alles klaar en duidelijk 😯

Ive

Hey Johan991, kun je mss wat meer vertellen over je ervaring dan?
                              Waarover was je dan niet tevreden? Waarmee bleven ze in gebreke?

Vraag me af of het nog altijd dezelfde “boekjes aanwezig” zijn als bij mijn aankoop :bounce:

Staan bijna elke maand op één of andere manier in de nl-porsche magazines vermeld…
                                  Zullen goede vriendjes van de journalisten zijn zeker :puke:

Euh, kan nie direct volgen? Stond laatst nog heel lovend artikel in RS Porschemagazine over hen, zouden ongeveer 150 a 200 Porsche’s verkopen per jaar. :salut: :salut: :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.