Classic Radio

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Classic Radio

• Maker
    Discussie
  • Heb een tijdje terug mijn radio die in de P (911 SC) zit afgekoppeld wegens defecte achtergrondverlichiting en gewoonweg op. Ik zou er graag een andere insteken die niet belachelijk uitziet.

Ik dacht even aan de Porsche classic navigatie, maar ik vind het veel geld voor weinig Navi.
    De Classic van Becker vind ik dan ook weer afschuwelijk.

Iemand tips/ideeën/…

Merci,

AmbuRaf

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • en zo blijven we bezig hé Raf, hoort ook bij de hobby niet ? :up: 😀 😀

Ja ja… na heel lang rondsnuffelen en de vele tips van de medeforummers :applaus:

Sinds daarnet mijn radio en nieuwe speakers aan de praat…

Werkzaamheden:
        – Oude speakers (waren maar met 2 schroeven bevestigd) verwijderd.
        – Alle oude bekabeling eruit gehaald.
        – Binnenbekleding gedemonteerd.
        – Rechterdeur mogen verwijderen (de vorige eigenaar had een heel aparte manier gevonden om de kabels aan te sluiten :what: )
        – Alles kabeltjes niet getrokken.
        – Nieuwe radio (Blaupunkt) en Speakers (Pioneer Classic) erin.
        – Morgen binnendelen terug monteren.

Me Happy… op naar ‘t volgende dan maar weer. :engeltje:

/AmbuRaf

Hi Schumifan… dat is eerder ‘the needle in the …’. Heb er niet 1 gevonden.
          ik ben dus zwaar aan ‘t twijfelen wat ik ga doen 🙁

/AmbuRaf

Lekker bagger is dat.

Zijn die classic auto radio’s van Kraemer redelijk verkrijgbaar op het net als tweedehandsjes of is het zoeken naar een speld in een hooiberg?

Dat heb ik hem ook telefonisch proberen bij te brengen… maar dat was niet het probleem van de man aan de telefoon.

tsss…. :bounce:

Dan zouden ze die krel es beter van hun homepage halen ruzie
                Of toch tenminste een verwijzing maken naar ‘t feit dat hij uitverkocht is… 🙄

@ Mush:

Dear Mr. Slechten,

Thank you for your mail and interest in our products.

Unfortunately the 1-DIN KR-737+ is sold out and won’t be available any more.
                  If there will be another 1-DIN device it will be published on our homepage: http://www.kraemer-automotive.com

Best regards
                  Krämer Automotive Team

Krämer Automotive Systems GmbH
                  Obere Wässere 6-8
                  D-72764 Reutlingen

Jawel hoor, er is voor zover ik weet net een nieuw model van uitgekomen :up:

Effe gegoogled, ipv de KR737 is ‘t nu de KR737+
                    Link van de fabrikant zelf: Click

Echt waar hé, wordt die Krämer niet meer gemaakt hé 😈

Mush: die Krämer interesseert me wel… ga daar eens verder naar op zoek! Alvast ne dikke merci 😀

hier een dropbox link met optiecodes mbt radio / audio uitrusting voor modellen 911 924 944 968 …

https://www.dropbox.com/s/ke5o58hd4j35ipo/porsche%20radio.xlsx?dl=0

Kan er nog eens iemand een link posten met welke type radio juist per model / jaar gebruikt werden?

De link van mcs51 werkt niet.

slechte ontvangst is meestal een probleem van ontbreken/defect antenneversterker 💡

Ja ze koste nog veel en
                                Ontvangen van geen klo…
                                En de helft wat ze op internet verkope hebbe nog meer problemen .

Dus een tip
                                enkel kopen als je goed kan testen

Blijve zoeken

Ofwel gewoon ook veel geld betalen
                                Voor het “kermis” model met usb, gps dit en dat . :mrgreen:
                                En je gaat het gevoel nog krijgen dat je in je daily car zit 😉

Als jij u er maar goed bij voelt is het ok :up:

Click :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.