CO2 emissie ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 CO2 emissie ?

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Het valt mij op als ik eens rondkijk vb op mobile .de dat de CO uitstoot van een 997 C2 varieert tussen 272 / 279 / 266 tot zelfs 239 😯
      wie weet waarom hier zo veel verschil tussen zit ??

edit MOD: afgesplitst naar een eigen rubriek

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • PM

[hide]Heb hetzelfde probleem ontdekt bij de 996 4s. Iemand vertelde mij dat dit kan te maken hebben met een tiptronic of manueel. Geen idee of dit klopt hoor.[/hide]

mmhh, blijkbaar een engelse site, ik kan er geen C2 Cabrio tiptronic ingeven… :bounce:

voor wat de cijfers waard zijn KLIK

ja daar heb je gelijk in DeePee, maar ik zou graag eens willen weten wat de CO is van een Belgische C4 en een C2, want tussen een 3.8 en 3.6 motor zal allicht toch wel een verschil zitten denk ik…., als ik dan weet welk de CO uitstoot is van een Belgische wagen zou ik deze eens willen vergelijken met een Amerikaanse wagen, want daar is de CO blijkbaar nog lager van volgens Bernard.. .
              Ik zou dit eens graag willen weten omdat deze gegevens op mijn inschrijvingsbewijs én gelijkvormigheidsattest niet zijn ingevuld, en dat vind ik maar vreemd…
              Nu kunnen ze mij ook op mijn aanslagbiljet VB en BIV schrijven wat ze willen…… 👿

ik heb geen ervaring met het plaatsen van verkoopadvertenties op die website; maar ik kan me inbeelden dat een deel werkt met dropdownlists die een deel gegevens automatisch verder aanvullen; en andere rubrieken gewoon zelf in te vullen zijn …

niemand geen idee ❓ ❓

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.