Cochem – Moezel

Home Forum Porsche Uitstappen Cochem – Moezel

• Maker
    Discussie
  • Ik wil morgen er voor enkele dagen op uit trekken richting Cochem aan de Moezel. :drink: :drink:

Heeft iemand een mooi adresje om te slapen waar ook mijn P veilig staat?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • PB

@plumber & Funny,

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/landwirtschaftsminister-wirbt-fuer-milch-auf-dem-oktoberfest-529602_400_0.jpg[/IMG]

dus we weten waar te zoeken als we jullie kwijt zijn. :wtf:

Plumber +1 , ik vrees dat we aan het afwijken zijn . 😉

Ik eerder in melk…. Weet ook niet waarom…. :wtf:

Jorgen als ik zo kijk krijg ik ook zin . 😉 In een frisse pint he . 😳 😉

[quote=”Mushroom” post=98822]Allez, eentje dan:

:mrgreen:[/quote]

God ik hoop dat die eerste er niet naast giet met zo in de lens te kijken :mrgreen:

Zou het niet eens een goed idee zijn om naar Oktoberfest te gaan, want die foto hierboven doet me terug zin krijgen…
                Mijn broer woonde jaren in Munchen en oktoberfest dat MOET je meegemaakt hebben.

http://www.oktoberfest.de

waanzinnige sfeer, super stad, en vlammen op de autobahn… :driver:

:drink: :drink: :drink:

PB

Moezel here we come !! (het kan plots niet snel genoeg gaan!) :happy:

Allez, eentje dan:

:mrgreen:

Sorry, mag niet van Mushroom :mrgreen:

Zo hoort het . 😉
                        En nu die foto met al die bierglazen :drink:

Yep, was al bijna gesmolten toen we eindelijk mochten beginnen :mrgreen:

PB

Zitten w88 tot ge eindelijk uw cremeke mocht opeten?

Dat is wat wij voornamelijk gedaan hebben in Cochem :relaxman:

005.JPG

Tof verslag .
                                Mij krijgen ze daar niet op ,ik ga graag kijken maar wat je niet al ziet 😳 .Gekkenwerk ,sommige rijden daar rond met een oud Citroen ax-je en vliegen of hun leven ervan afhangt .

Idd, mooie streek, maar schoon volk zie je er niet.
                                  Sjans dat wij daar nog rondliepen 1 week geleden 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.