Terug van weggeweest. Mooi ritje, knappe wegen met veel bochtjes. Cochem zeer druk, alles vol, uiteindelijk nog iets gevonden in Fawlty Towers 😕 😕 Maar ja, het was enkel om te slapen.
Op een terrasje merkte een snuggere dikke Duitster op, ” Hier sind mehr leute mit hunde dan mit kindren.” Ik; “Ja naturlich, alle leute sind mehr als 60 jahre alt” Dus geen schoon volk, vooral veel gepensioneerden. :engeltje: :engeltje:
s’Anderendaags nog meer mooie wegen met als toetje een rondje Nordschleife. Man, man, man wat is dat voor een heksenketel, daar stond ik dan met mijn Targatje tussen al dat geweld, en geweld was er. Een ticketje gekocht (26€) en wij de Schleife op. Ik dacht dat ik toch wel wat citcuitervaring had, met de moto dan toch, maar hier vlogen de GT3’s, GTR’s, Modena’s, Vipers, M3’s, M5’s,…mij om de oren dat het niet normaal was. Zelfs een Golfje 2 stak mij oerend hard voorbij 🙁 🙁
Even geprobeerd om het tempo van die gekken te volgen, maar na een schuiver in een bocht, waar ik iets teveel op het gas ging, toch maar wijselijk besloten dat ik liever mijn Targatje in zijn geheel zie dan in stukken.
In één van de laatste bochten stak een Suzuki Swift Sport mij rakelings voorbij, dit scheelde geen haar. Aan de finish wou ik er naartoe maar mijn vrouw kon mij bedwingen, anders waren het vodden geweest. ruzie ruzie
Resultaat; er zijn mij tientallen wagens voorbijgevlogen, ik heb één moto ingehaald. :first: :first: Ik weet wel dat ik op dit circuit nooit met de moto zal rijden, of men moet in een vergevorderd zelfmoorscenario zitten.
Al bij al, PURE WAANZIN, maar wel plezant. :driver: :driver:
Nog een sfeerfoto, ik wou hier binnen gaan kijken maar mocht niet van mijn vrouw???
Vrouwen, ik zal ze nooit begrijpen. :engeltje: :engeltje: