code radio CDR-210 porsche 993

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Technical Tips & Tricks code radio CDR-210 porsche 993

• Maker
    Discussie
  • Hallo forummers,

vandaag heb ik na meer dan een jaar eindelijk eens meegereden met mijn nonkel zijn aankoop van verleden jaar, een Porsche 993. Tijdens de rit werd duidelijk dat hij zijn radio in al die tijd niet heeft kunnen gebruiken omdat hij de code niet kent. 🙄

I know, flat six sound en dus geen nood aan radio maar vermits zijn wederhelft ook vaak passagier is, is een muziekje nu en dan een welkom iets. Mijn vraag luidt dan ook: iemand een idee hoe dit probleem best aan te pakken? Kan er bij porsche geinformeerd worden naar de code? Probleem is dan misschien dat het een import betreft?

Alvast bedankt,
    Robin

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Ja, kan als laatste middel nog wel interessant zijn maar we gaan eerst de andere opties eens bekijken.
      Alvsat bedankt aan de helpers moesten er nog mensen een idee hebben, shoot. Het zal waarschijnlijk toch pas ten vroegste voor aankomend weekend zijn dat we de opties kunnen testen.

Groeten,
      Robin

Misschien heb je hier iets aan :popcorn:
        https://www.instant-radio-codes.com/radio-codes-porsche.php

Radio uitnemen heb ik nog, niet geprobeerd. Wel al in de boekjes gekeken. Slotbouten had ik zelf geen idee van, dat niet ik dan eens bekijken. Dat zijn de veiligheidsbouten die je bedoelt? En daar staat dan een nummer in? Is te hopen dat die dan nooit vervangen zijn geweest….

soms staat er met de hand een nummer bijgeschreven op de optiesticker in het onderhoudsboekje of tegen de kofferklep.
            zo ja heb je 50% kans dat het de gezochte code is, in het andere geval is het het nummer van de slotbouten van de velgen.

Begin eens met de radio uit de slede te nemen.
              Misschien staat de code er gewoon opgeschreven.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.