Code radio PCM-lader PCM

Home Forum Porsche Talk Code radio PCM-lader PCM

• Maker
    Discussie
  • Ben op een lullige manier het kaartje met de code van mijn radio onlangs verloren en die code heb ik nergens anders opgeslagen :-/
    Weet er iemand misschien hoe ik terug aan die code kan geraken?
    Moet de radio eruit om eventueel het serienummer te weten of kan ik dat ook met het serienummer van de PCM (waarschijnlijk niet)?
    Binnenkort moet de batterij afgekoppeld worden voor enkele werkzaamheden en anders heb ik daarna geen muziekjes meer:-(
    Eén of andere onverlaat heeft een tijd geleden trouwens de lader voor de 6 cd’s uit mijn koffer gestolen, als iemand nog zo’n lader mocht weten liggen dat zou ook fijn zijn, het kastje zelf heb ik nog wel.
    grz
    Wim

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • These units are manufactured jointly by Siemens and Becker, and the only place where you can get the codes required is from the dealer/OPC. The PCM’s require two codes, the ICS/Siemens code and a Becker code. The ICS is the first code requested.
      Sorry, the only place you can get a PCM code is from a dealer/OPC.

0

These units are manufactured jointly by Siemens and Becker, and the only place where you can get the codes required is from the dealer/OPC. The PCM’s require two codes, the ICS/Siemens code and a Becker code. The ICS is the first code requested.
        Sorry, the only place you can get a PCM code is from a dealer/OPC.

0

Thx Deepee, morgen eens kijken of mijn cd speler van hetzelfde type is.
          Heb mijn raammechanisme knn vervangen zonder de batteriij af te moeten koppelen, das alvast gelukt, maar binnen 14 dagen moet hij binnen voor onderhoud en dan gaat de batterij waarsch toch afgekoppeld worden:-/

0

mss op deze veiling meebieden ?

0
            XXX

Ik vrees dat je even naar een Porsche dealer moet…

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.