COLLECTOR ITEMS

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht COLLECTOR ITEMS

• Maker
    Discussie

• raf ceulemans
    Deelnemer

ik ben op zoek naar de munt (groot model) van de 911 editie 1988 en eventueel graag ook die van 50 jaar Porsche 911, ook andere gadgets, collector items interesseren me zeker, iemand die dit heeft stuur me graag in pm een berichtje :hail:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 65)
      • Heren, heb me een aantal dagen geleden voorgesteld.

Ik heb dus een 911 Jubi uit 1987 en ben op zoek naar nog wat onderdelen :

15″ Fuchs velgen liefst met de binnenkant reeds in Diamond Blue metallic gespoten
        Een originele achterklep zonder spoiler of Carrera teken
        De badge naar aanleiding van de speciale editie.

Heeft iemand dit liggen ?

De reden dat ik dit zoek is omdat ik hem voor 100% wil hebben zoals hij uit het fabriek gekomen is zoals beschreven op de optielijst.

Mijn Jubi is achteraf uitgerust met voor-en achterspoiler en 16″ Fuchs velgen.
        Weten jullie of dit bij de groothandel gebeurde of bij de dealer ? Het zijn allemaal originele Porsche onderdelen.
        Ik vraag me af of dit meer gebeurde zonder dat het vermeld staat op de sticker en het boekje.

Alvast bedankt !

@ Neumannlover.
          Normaal stelt men zich eerst voor. :think:

Heren,

ik ben op zoek naar een 250.000e Jubi Badge.
            Zijn deze nog ergens te vinden ?

Thnx

Heren,

Ik ben op zoek naar een 250.000e Jubi Badge, zijn deze nog te vinden ?

Ben nieuw hier, dus please help me out

Ik zal er eens over denken Mush !

Had ik een Graphite Grey Jubi gehad, ze staken er al lang in 😈

PB

Clear lights? fOuTe kAbOuTeR Mush !!

Die clear LED tail lights bijten ook in mijn been doch ik denk dat het te flets zal zijn 8)
                      Heel knap op een donkere kleur, maar de mijnen is zo al nen bleekscheet.
                      Dan kan ik wel die rode strip niet steken natuurlijk… :think:

[quote=”Mushroom” post=159021]
                        Daarnet een 991 4S zien rijden…
                        Mét (verlichte) rode reflector… :lekker:
                        Iemand een idee of je dat chromen grilletje van de Jubi eruit kan pielen en een reflector in de plaats steken? [/quote]

nog even wachten tot je de hele achterkant in aftermarket ‘clear LED tail lights’ kan omwisselen. stijlvol en overdag minder opvallend bij jouw autokleur :coolness:

PB

Die Tool heb ik minstens in 5 verschillende maten liggen. :mrgreen:

Een werkje voor PatrickB dus?! :engeltje: :first:

Als je de juiste vrienden hebt Mush hoef je de Tool niet te kopen ! 😉

Porschenummer? Waar te bestellen? :mrgreen:

Stripje komt er vanzelf uit Mush, enkel de juiste tool gebruiken.

images.jpg

Ik denk dat het geen enkel probleem kan zijn Mush .De boel eruit ,rode band erin en aansluiten .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 65)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.