COLLECTOR ITEMS

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht COLLECTOR ITEMS

• Maker
    Discussie

• raf ceulemans
    Deelnemer

ik ben op zoek naar de munt (groot model) van de 911 editie 1988 en eventueel graag ook die van 50 jaar Porsche 911, ook andere gadgets, collector items interesseren me zeker, iemand die dit heeft stuur me graag in pm een berichtje :hail:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 65)
      • Tegenwoordig pakken ze meestal heel de auto mee!! 😆 😳 😥 :bounce:

Hard genoeg trekken, dan komt die gril ineens mee! 😀

:respect2:
            Nice!!!
            Ik heb al eens geprobeerd met de mijne maar ga ze niet monteren. De vinnen van de grille liggen schuin, je kan ze monteren maar ik ga de grille beschadigen 😥

Vraagje… 😳
            Daarnet een 991 4S zien rijden…
            Mét (verlichte) rode reflector… :lekker:
            Iemand een idee of je dat chromen grilletje van de Jubi eruit kan pielen en een reflector in de plaats steken? :engeltje: :sarcastisch :mrgreen:

@Pitchie
            : als je dat een beetje slim monteert draaien de moeren mee zodra je ze probeert los te maken (bvb moeren met teflon ring, zoals op de flipperkasten ;)), je kan ze dus niet lossen zonder de kofferklep 😳 😳 motorklep open te hebben :up:

Iets van 250 euro op de buitenkant van je auto laten hangen? 😯

Je kan dan evengoed je smartphone op het dak leggen en hopen dat hij er nog ligt als je terugkomt.

Enfin, ik wens het je niet toe, maar vindt dit toch risky?

In de newbeat tijd, waren zelfs standaard VW badges niet veilig 😀

Oei, dan zal ik maar stilaan schrik krijgen m’n 911-50 badge eens kwijt te geraken als mijn 993 ergens staat? 😕
                DSC_6310.JPG

DSC_7376.JPG

:up: No prob, staat genoteerd ! :drink:

:happydance: toch fijn zo een Porsche forum om elkaar te helpen :up:
                    voor mij een :drink: en voor Mush een warme choco :mrgreen:

Ik heb vandaag de 250.000 911 badge voor m’n *porsche ontvangen. Nogmaals dank aan John Beton en Mush voor mij erop attent te maken :first: !

Hey John,
                        Voor nieuwe projecten heb ik momenteel geen extra budget, de reden waarom wil ik je wel is tussen pot en pint uitleggen, dat ga ik hier niet op het forum gooien

:happydance:
                          dan ben jij al goed vertrokken voor 2014 :respect2:
                          ik moet nog veel gaan sparen voor mijn project :bounce:

:respekt: voor je als je zwarte sneeuw hebt gezien om andere te helpen maar spreek ook uit eigen ervaring dat ik voortaan voor mijn eigen sneeuw ga zorgen ipv andere te laten spelen met mijn ***.

ik zou hem bijhouden en wie weet krijg je er volgend jaar er het dubbele voor.(oja dat kan straks al zijn 😆 )
                          :drink:

steri1123, niks onzin hoor, ik heb die badge gekocht op Ebay twee weken terug, als je de topic van in het begin goed leest zal je het wel geloven, ik heb de topic gestart, en omdat Mush vermeldde dat ze enkel nog op Ebay te koop waren vanaf 250 euro heb ik er daar direct nog eentje gekocht, en als je het niet geloofd, ik heb via PayPal betaald en wil het gerust aan diegene die ze graag heeft laten zien, maar zoals ik al in de advertentie schreef, die moet niet weg hoor. ik heb er twee en ben een verzamelaar dus als ik ze bij hou kan ik er zeker nog iets aan verdienen maar dat hoeft helemaal niet hoor, vermits er velen blijkbaar nog eentje willen, wil ik desnoods de mijne voor de aankoopprijs doorverkopen, aan liefdadigheid doe ik niet meer mee…heb genoeg zwarte sneeuw gezien door anderen te willen helpen, daarmee had ik anders nu een 911 50 year editie kunnen kopen zoals Mush.

@John
                            : sparen voor men wegentaks moet ik toch gelukkig niet doen :happydance:
                            hopelijk is hiermee alles duidelijk

die zal waarschijnlijk moeten sparen voor de wegentaks 2014 :happy:
                              er zullen er wel genoeg namaak van gaan komen in de toekomst als ze aan die prijzen gaan.
                              maar dankzij Wes heb ik mijn nieuwjaar centjes in gereedschap gestoken :mrgreen: :drink:

PB

Voor dat bedrag mag je mijn badge overnemen. :mrgreen:

Wat een onzin, hij heeft zelf 275 euro betaald, waarom verkoop die ze dan, euh uit liefdadigheid 🙄
                                  Gelukkig heb ik een 924S, daar hebben ze geen badge voor en dus ook geen verleiding :happy:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 65)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.