COLLECTOR ITEMS

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht COLLECTOR ITEMS

• Maker
    Discussie

• raf ceulemans
    Deelnemer

ik ben op zoek naar de munt (groot model) van de 911 editie 1988 en eventueel graag ook die van 50 jaar Porsche 911, ook andere gadgets, collector items interesseren me zeker, iemand die dit heeft stuur me graag in pm een berichtje :hail:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 65)
      • +1 @ John beton en Mush

Ik heb de verkoper gecontacteerd en hoop dat ik niet te laat ben, in elk geval bedankt voor de berichtjes!

En natuurlijk de beste wensen voor 2014 aan iedereen.

Zo te lezen mag ik blij zijn dat er hier zo eentje ligt.

image_2013-12-31.jpg

Ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn om deze via het net, bv Ebay, te kopen. Deze waren toch gelimiteerd en toch, elke week staan er wel een tiental te koop over de hele wereld. :think: :think:

dacht dat ze daar ook al op waren…
              Heb er 2 gevonden in usa,maar zoek liever binnen europa nog even verder

PB

teile.com heeft ze al een tijdje niet meer. 😉

er is nog wat te vinden HIER
                  mailen naar michael@teile.com

das fijn merci!
                    :first:

was voor dopey
                      die jij wilt gaan al rond 350€ :bounce:
                      maar zal mee zoeken voor je

Dat is die die Dopey zocht! :respect2: :first:

ja….das m nie

als ik dat 6maand geleden gezien had,had ik er al 2 besteld
                              k blijf zoeken,mss vind k nog ergens ééntje
                              Moest er iemand 2 hebben,en 1 wil verkopen aan mij,mag hij/zij me altijd via PM contacteren
                              U zou mij enorm verblijden :first:

Waarom schiet iedereen pas altijd wakker als ‘t te laat is? 6 maand geleden heb ik zo’n badge gepost en toen kwam er alleen commentaar over hoe Porsche de zaken uitmelkt met hun “gelimiteerde rommel”, nu zijn ze uitverkocht en wil iedereen er plots eentje hebben 😕 :bounce:

Dit allemaal met niemand bijzonder in het achterhoofd, gewoon, “just saying”… :up:

Ik ga op m’n honger blijven zitten denk ik
                                  Had eentje gevonden…275€
                                  Ja echt serieus? Wil wel wat betalen,maar dat is er los over

voor mij ook eentje aan € 160 :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 65)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.