COLLECTOR ITEMS

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht COLLECTOR ITEMS

• Maker
    Discussie
  • ik ben op zoek naar de munt (groot model) van de 911 editie 1988 en eventueel graag ook die van 50 jaar Porsche 911, ook andere gadgets, collector items interesseren me zeker, iemand die dit heeft stuur me graag in pm een berichtje :hail:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
    • Was voor mij ook een leuk extra kerst cadeautje :happydance: . Jammer dat ik niet langer kon blijven praten,klanten in de zaak en ik fout geparkeerd. Bij deze nogmaals bedankt Pascal :up:

De sterkte van dit forum :first:
        Dank u Pascal4S om de moeite te doen van deze badges te verkrijgen én ze ook nog eens te bezorgen :respect2: :respekt:
        Naar ik hoorde is zelfs onze TS uiteindelijk bediend geweest :applaus:

Het staat er blijkbaar toch niet meer op…

hier is een site waar ze die Grill badge “50 Years 911” hebben.
            De site is teile.com (produktcode No.: WAP0500110E) kijk daar is voor 95 euro.
            Succes
            Mvg Eurograver

Munt waar ik nog naar op zoek ben is degene zoals mijn avatar afbeelding. (Om de een of andere reden krijg ik geen foto’s bijgeplaatst met IPad,heb 2 linkerhanden met pc en dergelijke dus zal procedure nog eens bekijken 😉 )

250.000 porsche 911
              Jubilaums sonderserie 1987.

Indien iemand daar nog info van heeft, please let me know!

Voorlopig enkel dit.

En hier sèh! Of ze echt zijn is maar de vraag?

Sorry 😐 , na mijn post gisteren werd ik bestookt met pb’s … De 2 exemplaren zijn ook niet van mij en ik heb er ook totaal niets aan. ‘t Was gewoon maar om gelijkgestemden te willen helpen en de eersten hebben er nu eentje.

Straf, ik start de zoektocht en heb geen pb gekregen ruzie

Sorry mannen, de badges zijn verkocht. De gelukkigen hebben een berichtje in hun mailbox…

als Mush ze niet alle twee neemt, mag die andere voor mij aan 160 😈 😈

Allez, 300 voor de 2 en ze zijn verkocht. Anders graag eentje :engeltje:

Alles om te bevestigen zit daarbij

Is dit een badge die je op je wagen kan bevestigen (grill) of enkel om te laten schitteren in een vitrine kastje? 🙂

Sorry hij vraagt ook reeds 160/stuk en heeft er nog 2…

Als die ze voor 100 wegdoet, wil ik er nog wel eentje.
                                  Teveel betaald, das met alles zo he, t’is wat een zot ervoor wil geven :first:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.