COLLECTOR ITEMS

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht COLLECTOR ITEMS

• Maker
    Discussie
  • ik ben op zoek naar de munt (groot model) van de 911 editie 1988 en eventueel graag ook die van 50 jaar Porsche 911, ook andere gadgets, collector items interesseren me zeker, iemand die dit heeft stuur me graag in pm een berichtje :hail:

5 reacties aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)
    • Ik wil er wel een paar. Wat moet hij ervoor hebben?

Ik had deze besteld voor op de Jubi,

Toen kwam het idee van er ook een Jubi badge op te hangen.
      Kijken hoe het staat en indien mooi, laten hangen, indien niet, dan toch maar niet. Daarom dat ik er niet *teveel* wil aan uitgeven.

[quote=”Mushroom” post=151859]Wat bedoel je met munt?

Bedoel je deze:

Die kon je 6 maand geleden kopen voor 100 Euro ongeveer bij de OPC. Was “gelimiteerd”, zijn uitverkocht en zijn nu te vinden op eBay voor rond de 250 Euro 🙁
        Ik zocht nog een tweede te kopen. Eentje voor op de auto en eentje voor in de vitrinekast, maar 250 Euro is me net ietsje teveel.

Die andere badge waar je van spreekt ken ik niet, maar eBay waarschijnlijk wel 8)[/quote]

Ik kan er nog een paar leveren indien gewenst.
        Een vriend bij ons in de club (Poca) heeft er zo een 10-tal gekocht in het buitenland en ik denk dat hij er nog wel een 2-tal over heeft voor een dikke 100 euro!
        Stuur maar een PB als je interesse hebt!
        Een 3-tal weken geleden stond er ook nog eentje bij Carrera Motors in de showroom te koop.

Die munt van 1988 is degene van de jubileum 250.000 911’s? Ik heb zo’n wagen maar die munt is eruit gehaald door eerste eigenaar, maw, ik ben ook nog op zoek naar zo’n munt. Mocht je er tegenkomen hoor ik het ook graag, paar jaar geleden kon iemand op het pelicanparts forum daar nog aan geraken.

Heb ze via ebay gekocht voor net geen 300 euro, veel geld :bounce: maar moest het absoluut hebben voor men collectie, is nergens meer te vinden en een echte liefhebber verkoopt die van hem toch niet want dan is het geen liefhebber hé ook al kan hij er 200% winst op maken :think:
            moest er nog iemand één willen er staat er nog één voor 349 euro op ebay, ben is benieuwd wat die gaat gaan :relaxman:

Wat bedoel je met munt?

Bedoel je deze:

Die kon je 6 maand geleden kopen voor 100 Euro ongeveer bij de OPC. Was “gelimiteerd”, zijn uitverkocht en zijn nu te vinden op eBay voor rond de 250 Euro 🙁
              Ik zocht nog een tweede te kopen. Eentje voor op de auto en eentje voor in de vitrinekast, maar 250 Euro is me net ietsje teveel.

Die andere badge waar je van spreekt ken ik niet, maar eBay waarschijnlijk wel 8)

5 reacties aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.