Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Coming soon II
- Dit onderwerp bevat 99 reacties, 38 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 7 maanden geleden door
david.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ps: fotokes staan op mijne ipad wel correct, het forum geeft er blijkbaar een draai aan :wtf:
Ondertussen is mijn glazen windscherm gearriveerd
Past perfect, rammelt niet en zicht naar achteren gaat er sterk op vooruit ( kan dit eigenlijk wel
)
Geeft qua windgeruis ook wel wat verbetering, maar nog niet op niveau van de 987 SpyderVolgens mij zit hier de schuldige
Bij de 987 zit hier nog een netje in
En staat dit in normale positie ook dichter bij elkaar
Las ik net een review van de 718 en hier gaven ze als troef dat ze de koprol dichter bij de zetels gebracht hadden…Yep, racing yellow is van de beschikbarekleuren, zeker de beste kleur op een GT4
Je bent dus bij PCM geweest……
Dat racing yellow is bij mij toch een topkleurtje! Dat rood van de GTS die er naast stond was ook niet slecht.
Liep gisteren een racing yellow GT4 tegen het lijf
Gewoon met de iPhone getrokken, bij bewolkt weer.
De racing yellow is IRL wel lichter dan op de foto, maar geeft toch een beetje het kleurverschil weerknap machine
vorig WE ook in duitsland gezeten met zo eentje achter mij, zeer indrukwekkend op de bergwegen :coolness:Volgend weekend voorspellen ze helaas wat regen, iets minder leuk voor ons cabriomannen :bounce:
[quote=”Yellow Submarine” post=234512]Heb je ondertussen al een rijbewijs, Neil?[/quote]
In Oktober wordt ik 18, dan ga ik gelijk voor m’n rijbewijs. Nog heel lang wachten :bounce::wtf: Amai, wat een ferm machien.!
Afgelopen donderdag meermaals de witte 981 Spyder in m’n achteruitkijkspiegel gehad tijdens de Bloesemrit. :coolness:
‘k Was onder de indruk.Ik denk dat de gele nog meer gaat opvallen als die in uw gat hangt. 😯
Die willen we eens IRL zien, zulle.
Ik vind em nog mooier zo met kapje dicht. Oogt aggressiever. Jammer inderdaad dat je bij Porsche de kleur van de remklauwen niet kan kiezen !
Voila se
Wel geen goed weer meer (en ondertussen al wat vuil) :driver:Zwarte accenten heb ik inderdaad gemaximaliseerd: Lichten vooraan, Lichten achteraan, Velgen, Striping enz..
Heb nog geprobeerd de remblokken in het zwart te krijgen, maar Porsche doet dit niet meer. In het geel ging wel als ik PCCB genomen zou hebben, maar ik wist pas te laat dat de klauwen speedgelb waren en had ze net er af gelaten omdat ik verkeerdelijk geïnformeerd was dat ze racing yellow zouden geweest zijn. :what:
De racing yellow contrast-stiching & gordel welke oorspronkelijk geconfigureerd waren, heb ik er ook afgegooid. :engeltje:
Heel het interieur is nu zo zwart als de pest (trim is bij PTS in back aluminium dus dat was makkelijk). Initieel wou ik het beweegbaar achterspoilerke langs achter nog zwart laten wrappen, maar dan kwam de 718 hier mee aanzetten, dus dat heb ik dan maar zo gelaten. :loser:Dus op de rode remklauwen na, alles speedgelb/zwart wat mijn inziens inderdaad mooi contrasteert.
PS: kleur op de foto is nu dichter bij de werkelijkheid dan de foto’s getrokken in de zon
[quote=”deepee” post=233636]ik zeg de spinnekop en de duikboot naast mekaar voor een [/quote]
:engeltje: 😉
@DST: Ik zou eigenlijk ook wel eens graag wat fotos zien met het dak gesloten. Denk dat dat zwarte canvas dakje mooi afsteekt met dat geel, en mooi integreert met de andere zwarte accenten !
[quote=”Harley G” post=234497][quote=”DST” post=234324]Heel moeilijk om de kleur op foto te krijgen
IRL iets meer oranje volgens mij[/quote]Ik wil de kleur absoluut niet in het belachelijke trekken maar ik kwam daarstraks een personenwagen van DHL tegen en ik vermoed dat die nagenoeg dezelfde kleur heeft als uwe Spyder. Was ook zowat geel met oranje schijn. :coolness:
Bij wijze van grap een paar DHL stickers op de Spyder kleven…. :happy:
Extra fast delivery services by road car….[/quote]Opgelet hee kameraad! :what:
Die oranje schijn zou weleens een waas voor uw ogen kunnen zijn…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.