Home › Forum › Zeverhoekje › COMING SOON III – Poll
- Dit onderwerp bevat 50 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 7 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Update:
Er stond Euro 2 op het Duits inschrijvingsbewijs
Ikke bij de douane al aan het pushen om dat te registreren
Die verwezen mij door naar de keuring 😐
Op de keuring weeral aan het zagen om euro 2 mee op papier te zetten, ook niks, noppes :what:
Dan de papieren opgestuurd naar de DIV 5 keer met dikke stift / post-it notes enz Euro 2 aangeduidEn wat denkt ge…… :think:
Yeaah er staat op met mijn inschrijvingsbewijs Euro 2
:hail: :hail: :hail:[quote=”DST” post=249750]Ook bijgeleerd gisteren is dat Techart in begin jaren negentig zo wat de huistuner was bij Porsche.[/quote]Ik dacht zelfs dat techart de enigen waren die door Porsche gehomologeerd zijn. Drie keer bij techart zelf geweest (968-993TT en eenmaal gewoon op bezoek). En pas nog een oude kennis gezien die onlangs in Duitsland een 991 cabrio heeft gekocht die ook een pak techart onderdelen heeft. Keuring doet daar niet moeilijk over en mits attesten van techart direct goedgekeurd.
Edit : bolt zelfs dagelijks in Aarschot-Rillaar rond.Ik ben niet zo voor 968 maar deze is wel een mooi exemplaar 😉
PS : 991 nog in uw bezit? Ik had dara eens een PM voor gestuurd maar heeft dus geen 991 endurance racing edition gekocht maar nieuwe besteld.[quote=”DST” post=249750]… vermoeden dat de frontlip dan ook wel eens een Techart frontlip kan zijn. Het zou mij verbazen dat deze 25 jaar blijft hangen …[/quote]
ik vrees het ergste voor de komende (25) jaren :engeltje:
[quote=”bccars” post=249568]Hij ligt trouwens lekker laag … lijkt me niet standaard ?[/quote]
We zijn ondertussen al wat wijzer geworden: ophanging eveneens Techart (dus net als de uitlaat); voor beide upgrades waren er aparte certificaten van Techart bij :happydance:
Ook bijgeleerd gisteren is dat Techart in begin jaren negentig zo wat de huistuner was bij Porsche. Zou de originele leverancier zijn van de koetswerk addendum voor de 968 Turbo (S)…..????
Ik begin dus te vermoeden dat de frontlip dan ook wel eens een Techart frontlip kan zijn. Het zou mij verbazen dat deze 25 jaar blijft hangen, maar dan heb ik weer op het interweb gevonden dat de Techart frontlip zeer gezocht is net omdat ie zo duurzaam/sterk is….
Iemand een idee? Propere foto’s van de (4-delige?) Techart front lip heb ik zo direct niet terug gevonden.Stance wordt ook geholpen door de velgen, dit zijn niet de normale CUP’s maar deze van een 964 Turbo (& WTL).
Vooraan 8J, achteraan 9.5J met spoorverbreders.
Vandaar dat de kassen ook mooi gevuld ogen.
Soit, de afwijkende velgmaten stonden specifiek vermeld op Duits inschrijvingsbewijs.
Gisterenavond dan nog even deze rare maten gegoogeld en de Porsche Classic cataloog confirmeerde dat deze velgen specifiek zijn voor bovenstaande modellen alsook op de 968 maar dan steeds spoorverbreders.
Printje meegenomen naar de keuring en het werd aanvaard (zouden het zelfs in hun systeem gezet hebben, we zullen zien).Ja jongens, diene gast welke deze wagen in 1991 besteld heeft, wist wel waarmee hij bezig was :respect2: :respekt: :respect2: :respekt:
(en had precies ook ne dikke portefeuille)Wauw! Zéér fraaie wagen!
Voor zoiets moet de Elise op mijn oude dag misschien toch eens wijken…proficiat David! zeer mooi
Hij is er toch geraakt dan.
IRL veel mooier dan op foto en straf dat ik de primeur had om hem te spotten op weg naar jou! Snel Aaifoon fotoke gemaakt,
maakte mijn werkdag des te beter…
enjoy[quote=”DST” post=249707]
Nu wel mijn orgasme bereikt
Geel is fantastisch
[/quote]Er scheelt toch iets aan. Er staan draagbalken op de motorkap 😀
Of heeft het met de gevolgen van dat orgasme te maken? :engeltje:
Giallo per sempre! :first:Volgens mij heb ik een cs gehad in die kleur 💡
Ik heb nog de paarse targa en de amethest cabrio (te koop :engeltje: )Nu je toch bezig bent, heb je hem al in deze kleur: amarant violet?
Te koop bij Wolfs. Ziet er ook een net exemplaar uit. Is je andere speciale kleur ondertussen al weg? Staat niet meer op Kapaza.
Benieuw om hem eens in het echt te zien op een volgende meeting !
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.