COMING SOON III – Poll

Home Forum Zeverhoekje COMING SOON III – Poll

• Maker
    Discussie
  • Is ff een pol doen om te zien hoe goed jullie mij kennen.
    3 x 3 keuze mogelijkheden

968 – 911 – 981
    Zwart – Geel – Rood
    Coupe – OD of Targa – Cabrio

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
    • its a small world 😀

IMG_9394.jpg

Zonet gespot door collega PF-er in Lummen :coolness: :coolness:

Thx :up:

Schitterend die gele 968 :first: waar blijf je ze toch vinden? :respekt:

XXX

Dat lijkt me een mooie transaxle verzameling :up: 😯 :up:

Met mijn dream combination onderweg, concludeert die van ons dat ik de rest dan maar eindelijk is moet verkopen. :popcorn:
              En inderdaad, ik kan haar niet langer ongelijk geven.

Indien interesse in één van volgende wagens, neem maar contact op zou ik zeggen:

944 Turbo Targa – 07/1988 – 202k kms – wit /zwart– OLDTIMER !!
              944 Turbo Cabrio – 02/1991 – 102k kms – 3x zwart – OLDTIMER !!
              968 Targa / manueel – 01/1992 – 125k kms – veilchenblau (zeer exclusief) – OLDTIMER !!
              968 CS – 01/1993 – 140k kms – zwart – Martini look (verwijderbaar)
              968 CS – 11/1992 – 140k kms – speed yellow
              968 Cabriolet – 03/1992 – 195k kms – amethist – OLDTIMER !!

IMG_2152.jpg

Het zijn zo goed als allemaal liefhebbers voertuigen; meestal gekocht van mensen welke rijden belangrijker vonden dan showen.

Een paar staan er al links en rechts op de website, andere volgen eerst daags, ik maak binnenkort wel een draadje aan per wagen

Mag ook nog weg natuurlijk:
              993 C2 manueel – 01/1995 – 90k kms – zwart/zwart
              981 Spyder – 05/2016 – 5k kms – PTS Speedgelb (one-of?); full Xpel

Ziet er proper uit! :coolness:

XXX

Proficiat, ferme 968 :up:

Heel knap ! Eerlijk bekennen die kleur combi had ik nog nooit gezien op dat type maar het staat echt prachtig… je zou op die Porsche nooit die leeftijd kunnen plakken door die combie en de staat ervan ! Dikke proficiat :first:

Prachtig exemplaar, nu doe je me weer twijfelen om mijn 968 te houden…

De mijne kan hier elke minuut toekomen dus ge gaat snel moeten zijn, makker! :ass:

Pas maar op, of ik ga hem nog sneller hebben dan gij den uwe :happy:

@DST, dan moet den deze u zowat het orgasme van de eeuw bezorgd hebben!? :happy:

S2

Heel erg mooie wagen!

[quote=”Harley G” post=249587]Proficiat! Ben eens benieuwd wanneer hij te koop komt te staan. 😈 :first:[/quote]

968 / Geel / Cabrio / Oldtimer / Exclusiv = 5x BINGO

Deze gaat (voorlopig) NOOOOOIIIIIIT meer weg :coolness:

….

Alle gekheid op een stokje, ik heb er nog nooit ene gehad waarbij ik alle box-jes op mijne wishlist heb kunnen aankruisen.

[quote=”peter vdl” post=249574]Ziet er wel zeer proper uit. :first:
                                  Belgische wagen ?[/quote]

Nen duits

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.