Coming soon

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Coming soon

• Maker
    Discussie
  • image_2014-10-30.jpg

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 94)
    • Ik zal er in het weekend is wa trekken :drink:

:respect2: :applaus: , hoe lang wachten op meer?

mmmmh… interesante website gevonden…http://www.pestkoppenstoppen.nl
          :mrgreen: :mrgreen:

image_2014-12-16.jpg

Aub :popcorn:

PDS

@DST wanneer kunnen we foto’s verwachten ? :popcorn:

Wagen is gemaakt om open te rijden he :popcorn:

Daarbij de huidige kap is goed te doen hoor

ander kleurke dan dat wit zou al wonderen doen, zou ik doen hé, zwart bv zoals de kap zelf?

Amaai… ik vind dat toch niet zo lelijk. Toegegeven, topless is schooner, maar smaakloos is dit toch niet!

Of is mij schoonheidsideaal zo vervormd door dagelijks zelf in de Spiegel te kijken? :mrgreen:

Daar ga ik mij niet aan bezondigen hoor 😉

Holy fuck, dat is lelijk zeg!! :ass:

:puke:

S2

Wow, dat is lelijk!

boxster spyder met hardtop :think:

Hi DST

Je andere topic is wel heel snel afgesloten, dan gebruik ik dit topic maar om je “innige deelneming” toe te wensen met de verkoop. :respekt:

Je hebt ons laten meeleven aangaande de druk die je kreeg van TOTMBO.

Geef je ons nu ook een gedetailleerde beschrijving van hoe zij haar dankbaarheid toont nadat je deze uiterst moedige en moeilijke beslissing hebt genomen?

Ik kijk er naar uit! Als je het niet wil (kan)beschrijven met woorden … een filmpje mag ook! :coolness: 😉

knappe wagens :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 94)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.