Coming soon

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Coming soon

• Maker
    Discussie

• david
    Deelnemer

image_2014-10-30.jpg

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 94)
    • PDS

Super leuke auto ! Zelf ook leuk km’s mee beleefd ! :relaxman:

:up:

hopelijk kan ik hem/haar zondag ook in levende lijve *luv

:up:

Staat niet meer in Oostende hoor :relaxman:

Kan het dat ie nog op het net staat? Heb er eentje gevonden met keramische remmen in oostende? Ferm machein!

Dus wa hebben we geleerd vandaag, alle 3 de knopjes indrukken he :relaxman: :relaxman: :relaxman: :driver: :driver: :driver:

:applaus: proficiat met deze droomwagen :respect2: :respect2:

image_2014-11-06.jpg

Weeral wat bijgeleerd vandaag:

Legende:
                      0. Geen knopke ingedrukt: Having fun :driver: :lekker:
                      1. Linkse knopke ingedrukt: Grijns grijns :happydance:
                      2. Middenste knopje indrukken: Idiote grijns :wtf: :mrgreen:
                      3. Rechtse knopke indrukken: Idiote grijns met kwijl a.k.a. aso-mode 😈

Ik heb hem ook sneller dan verwacht gekocht omdat ik merkte dat de prijzen de verkeerde richting uitgingen, zelfs voor diegene met de ‘foute’ opties.
                        Op de GT3.0 na niet normaal voor een recente Porsche.
                        Verkoper bevestigde dat ie maar weinig reactie had gekregen vanuit België zelf, maar wel een Duitser en 3 (!!) Zwitsers. Volgens mij zitten in die heuveltjes daar wel heel wat verzamelaars.

In principe zouden de prijzen ze in de winter wat moeten zakken, maar vorige winter niks van gemerkt. Daarnaast komen er zeer weinig op de markt, dus ik heb het maar niet geriskeerd te wachten tot 2016 zoals initieel gepland.

Blijft mooi zo een spyder. Misschien nu nog een goed moment om te kopen…

Chique dinges !

Ook nog een leuke
                              PS: in de Boxster zit wel een passagier hé

Gefeliciteerd. Dit is er zeker eentje op mijn wensenlijstje!!
                                Schitterende unieke Boxster!

topwagen *luv , dikke proficiat en ja, ik ben een beetje gezond jaloers :hail:

proficiat man, je hebt een goede smaak :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 94)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.