Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Coming soon
- Dit onderwerp bevat 94 reacties, 39 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 7 maanden geleden door vankerchove.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”S2″ post=183764]
@DST: dan was mijn gok nog zo slecht niet hé. EN ik weet zelfs waar die foto getrokken is. (Dicht bij een basketbal arena 🙂 en de Aston op de achtergrond geeft ook veel prijs. Passeer er regelmatig, en die Aston heb ik al dikwijls gezien, de spyder nog nooit)[/quote]Waarschijnlijk waren ze wat verlegen voor de spyder 🙄 😳
Paste niet echt bij de rest: F12, 458, McLaren, nog ne 4deurs Aston enz.
My luck zekers :relaxman:Allez de mensen waren wel fijnproevers: :respekt:
De spyder heeft alle performance enhancing options, ttz PDK met de paddels aan het stuur, sport chrono met lauch control (zogezegd nooit gebruikt jaja?), dus de knopjes sport (nice) en sport plus (asociaal, maar zeer verslavend :driver: ) , natuurlijk de sportuitlaat (whooha) maar ook de keramische remmen (20kg minder onafgeveerd) :applaus:En in feite nog belangrijker voor mensen die gewoon zijn heel de optie lijst aan te kruisen: geen leder (dus met de carbonzeteltjes), geen airco, geen gps, geen gram extra gewicht
Enige smet op de zaak: wel bekerhouders gdvrdomm :what: Och ja, dat overleef ik wel :happydance:Dus, jullie begrijpen wel dat ik deze belgische, 1ste eigenaar MOEST nemen he
YOLO
@ S2 hier is mijne Cayman R :driver:
Attachments:Ja er zijn 2 versies:
De Boxster Spyder of ook de RS60 Spyder uit 2007, maar die was enkel verkrijgbaar in GT Silver en meer een speciale editie van de normale Boxster
En de Spyder (zonder Boxster in de naam) uit 2009-2010 met manueel dak, hoops, enz. Ook veel lichter dan een “normale” Boxster.
Van de spyder had ik ook altijd het beeld van de boxster met speciaal dak zoals in de foto boven, maar als je spyder zoekt op autoscout24.be of dergelijke, vind je steeds witte boxsters met “normaal” elektrisch dak.
Nu vraag ik mij toch af of er twee versies bestaan.
Wow, nog een echte Spyder erbij!! Zucht zucht (heel jaloers!)
@Yellow Submarine: Da’s is geen gat, maar een “black hole” in je cultuur!Voor mij is de Spyder, samen met de Cayman R en de 997 Sport Classic een absolute droom.
@DST: dan was mijn gok nog zo slecht niet hé. EN ik weet zelfs waar die foto getrokken is. (Dicht bij een basketbal arena 🙂 en de Aston op de achtergrond geeft ook veel prijs. Passeer er regelmatig, en die Aston heb ik al dikwijls gezien, de spyder nog nooit)Let wel: enkel den James zen menig is relevant
Den Jeremy kent niks van Porsche :bounce:Boxster Spyder? Nooit van gehoord… Gat in mijn cultuur! Meer uitleg alstublieft.
Mooie auto trouwens!
[quote=”DST” post=183714]Die van ons kan er nog steeds niet mee lachen dat ik nu met de 4de P thuis kwam 👿 :engeltje: [/quote]
Het zijn Porsches he, geen Pokémon. 😆
Whooowwww ! :applaus: :applaus: :applaus: *luv
Ik ken er hier een paar die jaloers gaan zijn!!! En terecht!En je vrouw, die draait wel bij! Een nieuw chacos (handtas voor de taalpuriteinen) doet soms wonderen en valt al bij al nog wel mee in prijs qua compensatie!!!
Proficiat!! :respect2:Neen ’tis ne witte, de zwarte weduwe is die van ons 🙁
Ik hoop hem einde van de week te kunnen ophalen, dan volgen er meer fotokes
Ik had precies beter deze foto gebruikt :wtf:
Die van ons kan er nog steeds niet mee lachen dat ik nu met de 4de P thuis kwam 👿 :engeltje:Tja onze pa zei altijd, het is goedkoper om van auto te wisselen dan van vrouw, maar ze gaat compensaties beginnen eisen binnenkort :bounce:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.