Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Concepten en andere zeldzame Porsches
- Dit onderwerp bevat 77 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 5 maanden geleden door deepee.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Als ge de ecologische voetafdruk van een Porsche rijder gaat vergelijken met een Leasing firmawagen rijder….
juist ja dan denk ik dat we een heel ander beeld gaan krijgen, tenzij uw firma wagen een Porsche is 😆
Wat veel mensen niet weten is dat een diesel veel vervuilender is dan een zware benzine wagen. Zeker de diesels met roetfilter want als die gaan regenereren (roet verbranden) dan krijgt ge een enorme piek van vervuilende stoffen.
Alleen onze belgische staat heeft het nog niet zo begrepen door diesels in het verleden een ecobonus te geven.Nou ja, als iedereen elektrisch gaat rijden, kunnen de klassiekers nog wat langer van de resterende oliebronnen blijven genieten … :driver:
[quote=”deepee” post=134117]Lohner-Porsche Hybride uit 1889
[/quote]
En toen vonden ze nog wat olie in een putteke en dat eerst moet verkocht worden :bounce:
1997 …komen ze ons in een euforische bui vertellen dat ze een revolutionaire uitvinding gedaan hebben en willen ze ons ne gat lelijke over prijsde Toyota Pruis in ons kl :censored: ten draaien :puke:
Anno 2013word ik als bijna crimineel bestempelt omdat ik met een oudere benzine slurper rij. 👿
Ze hebben een mens bijna zover gekregen dat we die afzetterij als vanzelfsprekend gaan aanzien 😕
Hier word ik zo moe van :bounce:oud nieuws, maar deze ontbrak hier nog in het rijtje: de 928 GT coupé van Wildspeed.
bij gebrek aan inspiratie is deze 928 concept zo van de tekentafel gerold; maw je plakt de voorzijde van een panamera aan de achterkant van een 928 en tekent wat lijntjes van de carrera gt aan de wielkasten en dan krijg je dit resultaat
Lohner-Porsche Hybride uit 1889
Ferdinand Porsche bouwde als 18-jarige tijdens zijn stage bij het koetswerkbedrijf van Jacob Lohner een auto. De technologie die hij gebruikte noemen zo’n 115 jaar later hybride technologie.
Hij werd aangedreven door 4 elektro motoren waarvan 2 ingebouwd in de voorwielen. Uit 1800kg aan lood-zuur batterijen haalde deze hun energie en werden op hun beurt opgeladen door een generator op benzine.
Zijn toenmalige baas voorspelde toen dat “de jongen een mooie toekomst voor zich had en we later nog wel van hem zouden horen”.pré-panamera, ik geloof dat ferry deze in zijn garage heeft/had staan
Is dat de naam van da meiske ?[quote=”Remmel” post=119939]De Porsche Tapiro….
Daar gaat Mushroom zijn “een velg en een verlaging, meer moet dat niet zijn.”
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.